Gå til innhold

Jeg har ikke lyst..

Gjest Han holder snart ikke ut mer.

Anbefalte innlegg

Gjest Han holder snart ikke ut mer.

Hei!

Som emne sier, jeg har ikke lyst! Hjelp!

Jeg har hatt dette problemet i mange år, men har nå fått vite at min samboer ikke holder ut med å ha det slik.

Hvor kan man få hjelp med sånt? Jeg har ikke noe tro på fastlegen på dette området.

Slik jeg har forstått det, så kan nedsatt lyst være hormonelt. Jeg opplever å ha mer lyst rett etter mens og i den nærmeste uken etter, så blir den helt fraværende etter det. Kan det si enn noe om hva som er årsaken?

Min samboer er ikke villig til å gå å snakke med noen om dette. (Har dårlig erfaring med familievernkontor tidligere)

Hva bør jeg gjøre? Hvor kan jeg få hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369150-jeg-har-ikke-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klfjoeifj

Det med lyst er så forskjellig fra menneske til menneske. Det varierer i tillegg i perioder.

Jeg levde i mange år i et forhold hvor jeg overhode ikke hadde lyst, men det var mye som ikke fungerte i det forholdet.

Det virker jo som om du har det bra med samboeren din på andre plan.

I dag har jeg en ny partner som jeg har det veldig fint sammen med, men vi har forskjellig sexbehov. Han vil nok litt oftere enn jeg gjør, men heldigvis for meg liker jeg å ha sex selv om jeg ikke selv er opphisset. Jeg elsker nærheten, og ser det som en utrolig fin mulighet til å konsentrere meg om bare ham.

Synes det er vanskelig å gi deg noen råd, men det finnes jo sexologer som kan hjelpe. Men ofte så tror jeg vi må godta at vi er forskjellige. Det er ikke alltid lett å finne balansen i et forhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369150-jeg-har-ikke-lyst/#findComment-3220890
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...