Gå til innhold

Unngå tidelig utløsning!

Anbefalte innlegg

ukjendtherremann

Heisann,

Eg har begynt og holde på med en jente eg synes er utrolig vakker, hun er så sykt pen og kroppen hennes er helt strøken, slik jente man ønsker seg, men aldri tror man får!

Nå har ting begynt og nærme seg, og eg tror vi kommer til og ha sex om ikke alt for lenge. Men, det skremmer meg litt, for eg vet at eg kommer til og få utløsning sykt raskt med henne, pga eg synes hun er superdeilig! Er det noe eg kan gjøre?

Eg har tenkt på, få henne til og gi meg orgasme, for så å leke med henne osv, slik at eg har orgasme 30-40min før vi skal ha sex for så å få meg hard igjen og ha sex... Men,

for det første) Når det kommer for meg, blir penis slapp igjen etter kort tid, og, hva om eg ikke klarer bli hard igjen etter så "kort tid" som 30minutter.... Er det noe eg kan spise eller drikke som øker sjangsen for å bli hard igjen?

For eg reiner med at eg ved orgasme 30min før, og bruk av kondom vil kunne holde lengre!

ingenting i verden er flauere enn og bli slapp ved lek/samleie, eller og gå for tidelig :(

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369273-unng%C3%A5-tidelig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok helt bra! Er ikke så farlig om du kommer tidlig av og til i starten, det tar jo litt tid før man blir vant til hverandre. Det tar ofte litt tid før jenter klarer å komme også.. Bare snakk med henne. Et tips er å ikke legger seg til å sove med en gang men kose litt osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...