Gå til innhold

Rett eller galt...?

Anbefalte innlegg

Var sammen med en mann i fjor i et halvt år, som fremsto som drømmemannen, fantastisk snill, virket kjempeforelsket, masse oppmerksomhet, gaver og komplimenter, planer, etc..

Men oppdaget etter hvert at han var veldig selektiv ang hvem som skulle få vite om meg, han bodde 2 timer fra meg, så ingen felles kjente…

Hadde en eks som ønsket ham tilbake, de hadde visst bare pause (har jeg fått vite i ettertid), så han løy masse for henne og tenåringsdatteren, mens han var sammen med meg.

Hun fant ut om oss, og begynte å trakassere, jeg taklet dette dårlig, og han kuttet meg gradvis ut, men han løy om årsaken, skyldte på trakasseringen fra eks og datteren.

Jeg tok det knallhardt, var jo han som mente at vi kunne takle alt, bare vi stod sammen, men så trakk han seg bare ut, uten nevneverdige problemer for ham…

Sørget over ham i 3 mnder, men fant så ut at han hadde holdt meg for narr hele tiden, han fant seg ny dame med en gang etter meg, som han holdt skjult samtidig som han la ut til meg hvor fantastisk jeg var, at han hadde det tungt, etc…

Skjønte at dette var løgner for å forhindre at jeg skulle gå videre med løgnene hans (var mange løgner ift omgivelsene også, pengerot, kyniske handlinger, etc.).

Jeg ble rasende på ham når jeg fant ut at han hadde holdt meg for narr, og etter dette har vi ikke hatt kontakt, 8 mnder siden.

Fant meg en ny mann, men dette tok slutt i sommer.

Registrerte meg med profil på et nett-dating-sted.

Visste også at denne fyren fra i fjor var på dame nr 3 etter meg, overlapper alle forholdene sine, går visst fort lei…

Sist uke fikk jeg se en profil, uten bilde som hadde vært inne på min profil…

Kjente igjen Han, utifra beskrivelsen av ham, og tenkte det var rart han var der om han hadde dame.

Sjekket med eksen hans, og joda han hadde fortsatt dame, hatt i 4 mnder.

Skjønte da at han var på vandring igjen, og gav beskjed til dama hans (aldri truffet henne), om hvilken kynisk drittsekk han var, og at han hadde profil på sjekke-side…

Hun trodde nok ikke helt på meg, men dagen etter hadde han deaktivert denne profilen, og innrømmet at han var der for å luske som han sa….

Vet nå at det ble et oppgjør mellom dem, og at han er rasende på meg……

Føler selv at jeg har fått en slags ”hevn”, og at han fortjener dette….at jeg nå viser ham at jeg var feil dame å føre bak lyset….

Men synes litt synd på dama hans, selv om hun sier det var bra hun fikk vite dette….

Er samtidig sikker på hun gir ham en ny sjanse, for han har en egen magnetisk evne til å manipulere omgivelsene til å tro at han er et offer for alle eksene sine, det er nemlig ikke noe galt med han, han er bare så attraktiv ifølge ham selv at alle vil ha ham tilbake….;-)

Og ja, han er ikke spesielt kjekk, men har noe over seg, som han utnytter til fulle.

Likevel har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg gjorde dette, er ikke typen til slikt, men har heller aldri vært så rasende over å bli ført bak lyset før….

Noen meninger her…?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369285-rett-eller-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fyren var mildt sagt i overkant freidig.

Du gav den nye dama hans en mulighet til å velge ut fra fakta. Kan ikke se hva som er galt med det.

Hun ble såret av hans handlinger, ikke av at du fortalte hvordan han holdt på. Før eller siden ville hun nok oppdaget det. Siden er som regel vondere enn før i denne sammenhengen.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369285-rett-eller-galt/#findComment-3222834
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...