Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Beklager Jacoba for at jeg hadde piggene ut...jeg misforsto deg,og da dette er ett foelsomt tema for meg,og naar du snakker saa rett ut blir jeg litt satt ut,om du skjoenner hva jeg mener..?...har vaert seksuelt aktiv i 14 aar(siden jeg var 18) og alle samleier har vaert vonde,uavhengig av "stor","normal" eller "liten" penis...har ikke problemer med "toerke" der nede(dvs trenger absolutt ikke glidemiddel o.l),og blir tent naar han tar seg tid til og kysse, beroere meg foer samleie..Med min naavaerende kjaereste og mine x·er har jeg vaert helt avslappet sammen med dem...

Ok, det går bra :-)

Jeg vet dessverre ikke hva som kan være årsaken, har du vært hos gynekolog? Hvis du egentlig liker sex, du blir tent, og det likevel gjør vondt så høres det ut til å ha en fysisk forklaring.

Legen er nok det rette stedet å henvende seg. Håper det løser seg!

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe av disse symtomene,men kanskje det kan vaere at jeg ble misbukt som 6/9-aaring(ikke ved penetrening av penis,men fingre,og beroering av resten av meg?)Og som 18-aaring ved penetrering?

I så fall kan det nok være vaginisme, som ofte har en psykologisk årsak. Dette er skjedekrampe, som gjør at penetrering blir både vanskelig og vond.

Ok, det går bra :-)

Jeg vet dessverre ikke hva som kan være årsaken, har du vært hos gynekolog? Hvis du egentlig liker sex, du blir tent, og det likevel gjør vondt så høres det ut til å ha en fysisk forklaring.

Legen er nok det rette stedet å henvende seg. Håper det løser seg!

Jacoba...les mitt innlegg idag klokken 19.36,"lillemus" mener at mye av svaret ligger der.. Men hvordan jeg kan "ordne" dette for aa tilfredstille min kjaerste er fortsatt ukjent:)

Har aldri turt aa snakke om dette til noen ford disse er i min naermeste familie/venner av dem..Og naar jeg har snakket med hjelpeapperat ang andre ting som kanskje er ettervirninger av dette,har disse kontaktet barnevern,som igjen har konrtaket de som gjorde dett,og jeg fikk en "overhaling" uten like fra familen..barnevernet o.l nevnte ikke hva saken gjaldt,men at at jeg hadde ytret at jeg ikke turde aa dra hjem,uten at jeg sa direkte hva som hadde skjedd..

Dette hørtes ikke noe ok ut. Beklager at du har måttet gå gjennom dette. Du trenger noen å snakke med, tror jeg. Psyken kan gi seg fysiske utslag.

Jeg lurer litt på .. Liker du ikke sex fordi det gjør vondt, eller gjør det vondt fordi du ikke liker sex - slik at du ikke blir våt og klar?

Har aldri turt aa snakke om dette til noen ford disse er i min naermeste familie/venner av dem..Og naar jeg har snakket med hjelpeapperat ang andre ting som kanskje er ettervirninger av dette,har disse kontaktet barnevern,som igjen har konrtaket de som gjorde dett,og jeg fikk en "overhaling" uten like fra familen..barnevernet o.l nevnte ikke hva saken gjaldt,men at at jeg hadde ytret at jeg ikke turde aa dra hjem,uten at jeg sa direkte hva som hadde skjedd..

Annonse

Hei!

Du kan feks ha endometriose, vestibulitt eller vaginisme.

med opplysning om at du har vært utsatt for overgrep, er vaginisme aktuelt, du bør gå til en gynekolog.

Tror de du har dette dvs andre ting må utelukkes kan du få hjelp for dette av gynekolog eller sexolog.

har ikke smtomer paa dette.. les mitt innlegg i dag kl 19.36,lillemus innlegg kl 19.42,mitt innleg kl 19.50

Ok, var bare et forslag... jeg er ikke ekspert på området ;)

Uansett ser jeg at du har vært utsatt for overgrep, og jeg tenker at problemet ditt kan ha sammenheng med det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...