Gjest Stor Mann. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spiser en frokostblanding som heter Müsli Crunchy yoghurt og jordbær.Den er helt nydelig og inneholder også litt kokosnøtt. Jeg klarer ikke å slutte med denne helt fantastiske frokost fra Coop,men må på toalettet 2-3 ganger om dagen. Har jeg på meg en for trang bukse eller går minst 3-400 meter,setter magen i gang med en gang.Jeg må nesten løpe til toalettet.Kjører jeg bil tar jeg opp den øverste knappen og litt glidelås.Første stopp bensinstasjon! Jeg merker også at det kan ta intil 6 timer mellom frokost og "lunsj" siden en tallerken med müsli er såpass mektig.Jeg kan ende opp med "lunsj" i 18 tiden og "middag" i 20-21 tiden. Kaffe med h-melk og sjokolade metter jo også en god del. Betyr det noe at jeg veier 145 kg? Jeg er ca 186 cm høy. Må jegspise mindre frokost? Spiser 3 kneipbrødskiver med enten rekesalat,hamburgerrygg eller brunost.Til en sen lunsj.Stort glass lettmelk rosa. Det blir ofte enten en grandis eller 2 cheeseburgere til middag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369361-er-det-mulig-%C3%A5-ha-for-god-tarmfunksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.