Gå til innhold

Bør hun gå fra han?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke til å stole på?

En venninne dro på venninnetur til utlandet en helg.

Det likte samboeren dårlig, så han drakk seg full og møtte en jente han hadde truffet på nettet. Dette fant hun ut.

Jeg syns dette var dårlig gjort av han og viser at dette forholdet er lite liv laga.

Hva mener dere?

Vet jo ikke om han gjorde noe med hun han traff,

men bare prinsippet at han møtte noen bak hennes rygg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369420-b%C3%B8r-hun-g%C3%A5-fra-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Er ikke dette noe din venninne skal ta stilling til?

Jo, men hun har bedt meg om råd om hva jeg ville gjort...

jeg tror jeg ville ha dumpet han resolutt, rett og slett pga jeg har vært borti lignende drit før.

Men hva mener andre?

Hun har ganske dårlig selvtillit og tror hun ikke får bedre,

ikke vil hun være alene heller og føler klokken går fra henne...

men det finnes jo flere fisk i sjøen.

Er hun redelig mot ham?

Om det er mye sjalusi med i bildet fra hans side, ville jeg vært veldig skeptisk til å fortsette i forholdet.

Er dette en enkelthendelse eller takler han generelt dårlig at hun gjør ting uavhengig av ham? Er det en slags hevn-handling?

mvh

Gjest trådstarter

Er hun redelig mot ham?

Om det er mye sjalusi med i bildet fra hans side, ville jeg vært veldig skeptisk til å fortsette i forholdet.

Er dette en enkelthendelse eller takler han generelt dårlig at hun gjør ting uavhengig av ham? Er det en slags hevn-handling?

mvh

Sånn hun fortalte meg virker det som han gjorde dette fordi han var sikker på at hun kom til å være utro mot han når hun reiste på ferie uten han.... noe hun selvsagt ikke var, dette var en koselig venninnetur som hun var vant til å få lov til av sin eks...

og hun regnet jo med at dette var ok nå også...

men neida, skapte seg skikkelig han,

ble så sur at han drakk seg dritings og møtte ei dame han hadde chatta med på nettet.. hva de gjorde får vi vel aldri vite sannheten om,

han lyger nok uansett, men uansett om de ikke gjorde noe så er jo prinsippet der da, man går ikke og møter en fremmed dame på nettet om man er i et forhold, selv omd et bare er for vennskaps skyld... lissom, man er ikke født i går??

Annonse

Sånn hun fortalte meg virker det som han gjorde dette fordi han var sikker på at hun kom til å være utro mot han når hun reiste på ferie uten han.... noe hun selvsagt ikke var, dette var en koselig venninnetur som hun var vant til å få lov til av sin eks...

ble så sur at han drakk seg dritings og møtte ei dame han hadde chatta med på nettet.. hva de gjorde får vi vel aldri vite sannheten om,

han lyger nok uansett, men uansett om de ikke gjorde noe så er jo prinsippet der da, man går ikke og møter en fremmed dame på nettet om man er i et forhold, selv omd et bare er for vennskaps skyld... lissom, man er ikke født i går??

Få lov til?! Jeg hadde dumpet denne fyren. Uten tvil.

Jeg trenger ikke spørre kjæresten om å få lov til å dra på tur med venninnene mine av og til. Man eier ikke hverandre.

Den enese grunnen til å ha innvendinger mot slike venninne eller kammeratturer (om det hadde vært det det gjaldt) er at det passer dårlig med familiens øvrige planer og/eller økonomi.

Hva han gjorde sammen med den dama han sjekket opp er igrunn underordnet. En person som lager sjalusidrama og hevn av noe slikt, bør man komme seg unna.

Er han slik nå i starten(?) av forholdet, hvordan blir det da over tid.

mvh

Gjest trådstarter

Den enese grunnen til å ha innvendinger mot slike venninne eller kammeratturer (om det hadde vært det det gjaldt) er at det passer dårlig med familiens øvrige planer og/eller økonomi.

Hva han gjorde sammen med den dama han sjekket opp er igrunn underordnet. En person som lager sjalusidrama og hevn av noe slikt, bør man komme seg unna.

Er han slik nå i starten(?) av forholdet, hvordan blir det da over tid.

mvh

De har ikke familie sammen, forholdet er ganske ferskt (noen mnd).

Hun har litt med å hoppe i forhold før de blir skikkelig kjent.

Gjest Hulderen

Få lov til?! Jeg hadde dumpet denne fyren. Uten tvil.

Jeg trenger ikke spørre kjæresten om å få lov til å dra på tur med venninnene mine av og til. Man eier ikke hverandre.

Enig, man trenger ikke å spørre partneren om lov til å dra på venninne/kamerattur. Men om man har barn eller andre forpliktelser, må man høre om det passer, og man må ha økonomi til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...