Gå til innhold

Honnørpris på kino

Anbefalte innlegg

''Nå sjekket jeg hjemmesidene og det står da virkelig honnør, 10 kr billigere enn voksen.

''

Ønsker du virkelig å identifisere deg som ufør bare for å spare ti kroner?

''Ønsker du virkelig å identifisere deg som ufør bare for å spare ti kroner?''

Ja huff, tenk om man skulle identifisere seg som ufør - det er jammen meg det verste som kan skje det...

Fortsetter under...

Dette vet jeg ingenting om, men i sommer hadde jeg med junior på kino (ikke Oslo), og da fikk han en rabatt på den nette sum av kr 10! ;-) Min billett kostet 100 - hans 90, så det var ikke akkurat store besparelsen. Man skal gå voldsomt mye på kino før det er store penger å tape på å ikke få rabbatt...

Gjest Shira :o)

Dette vet jeg ingenting om, men i sommer hadde jeg med junior på kino (ikke Oslo), og da fikk han en rabatt på den nette sum av kr 10! ;-) Min billett kostet 100 - hans 90, så det var ikke akkurat store besparelsen. Man skal gå voldsomt mye på kino før det er store penger å tape på å ikke få rabbatt...

Tydeligvis er det liten forskjell på endel kinoer ja.

Den helt store spareeffekten blir det ikke hos oss uansett, det er vel guttungen som tar stort del av kinobudsjettet vårt, og det er ikke helt det store budsjettet. ;o)

Kommer nok til å bli mer og mer kinogåing på han, merker det er mer ringing fra kompiser som vil på kino, kjekt det. :o) Kanskje ikke fullt så moro for oss som må kjøre, menmen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...