Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år vært plaget av underlivssmerter og kraftige blødninger, har vært hos gynekolog årlig og sjekket ut at det ikke er noe galt. Det siste året har jeg ikke brukt noen hormonpreparater pga alder (49 år ) og mye hjertesykdom i nær familie.

Nå er palgene så intense at gynekologen vil at jeg skal sette inn hormonspiral for å dempe blødninger og smerter. Jeg er litt skeptisk, hadde hormonspriral for 5-6 år siden men hadde så mye blødninger og smerter at den ble fjernet.

Nå er jeg på full fart inn i overgangsalderen og skal begynne med hormonpreparater igjen.

Er det noen som har fått satt inn hormonspiral rundt 50 års alder som kan dele sin erfaring med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369537-hormonspiral-og-overgangsalder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...