Gå til innhold

undelivsproblem

Anbefalte innlegg

Gjest jente 14 desperat

hei jeg er en jente på 14.år, jeg har hatt dette lenge ca et år og aner ikke hva det er og om jeg må til lege, for jeg synes det er flaut å fortelle det til foreldrene mine. men hvertfall så er problemet det at jeg har en intens klue rundt/på vei inn i kjeden, rundt klitoris og i de områdene og jeg klsrer ikke å la være å klø og når jeg klø får jeg sår og det svir når jeg tisser,og av og til når jeg går så noen ganger klarer jeg ikke å gå heller for ddet gjør vondt, og det kommer utflod som er skikkelig grøtete og den lokter ille jeg klærer å lokte den bare jeg bøyer meg ned eller bare lukter ut i luften, og det er ekkelt og jeg vil ha en slutt på det, men det er så flaut, hva er det som kan hjelpe? plis hjelp meg ( og forresten så er jeg jomfru så det er ikke noe .. sånt) (jeg klødde til og med mens jeg skrev dette og måtte stoppe opp noen ganger..) så vær så snill og hjelp meg. takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369585-undelivsproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...