Gå til innhold

hjelp hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Gjest sukk sukk sukk

Sukk. sitter her i natt og har det ikke godt med meg sjøl.

Jeg er sammen med kjæresten min, som jeg har vært sammen med tidligere og.

Det har vært mange konflinkter, men vi har aldri klart å glemme hverandre uansett.

Vi ble sammen igjen for 1 år siden, jeg gikk forsiktig inn i forholdet, og han lovet meg at han hadde innsett at han måtte forandre seg, han lovte å ta mer hensyn til meg og ikke bare tenke på seg sjøl.

Og vi lovte at vi skulle kommunisere bedre og være ærlige med hverandre.

Vel jeg sitter her og vet ikke hvordan jeg føler meg egentlig.

Føler han ikke ser meg eller vil være med på ting jeg ønsker.

Han vil hele tiden gjøre som han selv ønsker.

Lite sex og nærhet, men han sier han elsker meg.

Jeg gjør alt for han, prøver å gjøre så godt jeg kan, prøver å godta han slik han er. prøver å være tolmodig.

Men det går utover meg selv og min psyke nå. min selvtillitt er ikke særlig bra heller.

Han snakker ikke mye om følelsene sine, han sitter inne med tankene sine.

Jeg oppdaget at han hadde opprettet en profil på et nettsted for kontakt med andre. det såret meg, men han sa han skulle slette den.

Vi lovte at vi ikke skulle såre hverandre eller gå bak ryggen på hverandre.

Han forstod ikke at jeg ble såret av det. og da ble jeg overrasket.

vi snakket om helga i kveld, han sa at han ville gjøre noen ting hjemme, men at han ikke fikk gjort så mye. da sa jeg at han kunne ta seg litt av meg. og vi kunne se film og kose oss.

Da ble han sur, at han hadde ikke tid å sitte å se film og holde meg i hånda hele helgen. og at han var kanskje ikke rett mann for meg.

Men jeg mente jo ikke det da. tenkte å kose oss litt sammen, men det var visst galt og.

Han sa at ingenting av hva han gjorde for meg var godt nok.

Og da føler jeg at han er så forbanna urettferdig.

Jeg gjør alt for han, han bruker veldig lite tid på meg og forholdet vårt.

Men han forstår det visst ikke selv.

Han har sagt han vil dele livet sitt med meg, og nå vet han plutselig ikke noe. han elsker meg sier han, men han vet ikke hvordan ting går.

Jeg orker ikke å leve i usikkerhet, for det har jeg gjort før, og jeg klarer det ikke, det ødelgger meg innvendig.

Føles som det har begynt å bli slik vi hadde det da vi var sammen tidligere.

Jeg føler alt er min feil, at jeg ikke er bra nok, at jeg krever for mye. at jeg er for urimelig og.

Når vi ikke er sammen så hører jeg lite fra han, er nesten jeg som må kontakte han.

Vi pleier å være i hans leilighet, jeg vasker, rydder og handler mat osv også.

Hvis han får venner eller familie på besøk er han mere opptatt av de enn av meg.

Han har rotet seg bort i flere damer med tiden, men det har alltid vært så mye galt med dem, han er det ikke så mye galt med. for han prater stort om seg selv og alt han kan.

Han har mange planer om å gjøre ting, men ikke ofte han klarer å gjennomføre de.

Han er ikke er kjærlig person, han liker å ta seg noen øl, han kan åpne seg mere da.

Han var så god og snill og gav meg mye kjærlighet og kos i begynnelsen, men nå syns jeg ikke det er mye igjen.

Han spør ikke om hvordan jeg har det, ikke om jeg har vært hos legen eller andre ting.

jeg har spurt flere ganger om han vil være med meg på et eller annet, men han unnskylder seg alltid med at han må gjøre noe viktig i stedenfor.

Men når han selv skal noe eller vil noe, da vil han ha meg med.

Jeg vet ikke jeg hva jeg skal gjøre.

han har sagt jeg er spessiell men føler meg ikke det, han kan og plutselig bli sint og ikke prate med meg hvis vi begynner å krangler.

Er det noe jeg kan gjøre for å snu denne situasjonen?

Jeg føler jeg trenger han, og jeg elsker han. men jeg føler ikke han ser meg og mine behov.

Er det noe jeg kan gjøre for å få hans intresse igjen? eller er jeg dum som fortsatt holder ut med han?

Jeg vet rett og slett ikke. håper noen gir meg noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369589-hjelp-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg ser du ikke har fått noen svar. Kan hende vil du får flere gode svar om du skriver et nytt innlegg som er vesentlig kortere enn dette. Mange, meg innkludert, detter av lasset når det blir så langt.

Tenk nøye gjennom hva som er viktigst og skriv det så kompakt som mulig.

mvh

Gjest sukk sukk sukk

Du har skrevet flere ganger at du "gjør alt for ham". Hva er det konkret du gjør?

Hei.

Jeg gjør alt for han. ordne huset, vaske klær, handle mat, hjelpe han med div ting hjemme.

Kjører hit og dit å kjøper ting til han. får av og til penger av han til det.

masserer han, lage mat, osv osv.

Men nå vil han ikke prate med meg, så jeg skal ikke kontakte han. jeg vet ikke hva som skjer.

Jeg har spurt om han vil være med meg på ting, men han har aldri tid, er alltid noe han må gjøre.

Han syns jeg forlanger så mye, han lovte å være med på noe, men nå går det plutselig ikke.

Skal det være normalt å bare gi og gi, uten å få noe tilbake?

Jeg har snakket rolig til han om dette, men han blir sur da.

Gjest Hulderen

Hei.

Jeg gjør alt for han. ordne huset, vaske klær, handle mat, hjelpe han med div ting hjemme.

Kjører hit og dit å kjøper ting til han. får av og til penger av han til det.

masserer han, lage mat, osv osv.

Men nå vil han ikke prate med meg, så jeg skal ikke kontakte han. jeg vet ikke hva som skjer.

Jeg har spurt om han vil være med meg på ting, men han har aldri tid, er alltid noe han må gjøre.

Han syns jeg forlanger så mye, han lovte å være med på noe, men nå går det plutselig ikke.

Skal det være normalt å bare gi og gi, uten å få noe tilbake?

Jeg har snakket rolig til han om dette, men han blir sur da.

Jeg tror du har gjort for mye for ham. Synd å si det, men folk respekterer sjelden en gratis hushjelp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...