Gjest Malestuff Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Men jeg angrer. Håper jeg ikke havner på sykehus. Det hadde vært flaut. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg huet! 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg barberte tisselinen min i går. Jeg synes det ble skikkelig fint jeg. Skikkelig stolt faktisk. Vil gjerne vise den frem jeg. 0 Siter
Gjest Malestuff Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg barberte tisselinen min i går. Jeg synes det ble skikkelig fint jeg. Skikkelig stolt faktisk. Vil gjerne vise den frem jeg. En barbert dametiss er fint ja, men jeg har en tissemann. 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 En barbert dametiss er fint ja, men jeg har en tissemann. Det vokser fort ut igjen da 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg huet! Godt sagt! (eller "godt sakt", som en gammel kjenning stadig skrev) 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Godt sagt! (eller "godt sakt", som en gammel kjenning stadig skrev) Enda bra han ikke skrev gått sakt, da. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Vel...jeg tror da det er minst like mange barberte som ubarberte på sykehus, så du har neppe noe å frykte 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Vel...jeg tror da det er minst like mange barberte som ubarberte på sykehus, så du har neppe noe å frykte ''Vel...jeg tror da det er minst like mange barberte som ubarberte på sykehus, så du har neppe noe å frykte'' Har du litt empiri å komme med, togli, du som er ute i felten? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 ''Vel...jeg tror da det er minst like mange barberte som ubarberte på sykehus, så du har neppe noe å frykte'' Har du litt empiri å komme med, togli, du som er ute i felten? Tjaaaa...veeel......la oss nå si det sånn at.....hm.....hvor mange trengs for å kunne kvalifisere for empirisk forskning? *prøveråavledeoppmerksomheten* 0 Siter
Gjest Uneolene Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Enda bra han ikke skrev gått sakt, da. :-) Tror sagt.. og "sagt" skrives på samme måten 0 Siter
Maglor Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Barbert tiss er best, til hverdags og til fest. 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Tror sagt.. og "sagt" skrives på samme måten ? Her var det fleiping om godt vs gått. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 ? Her var det fleiping om godt vs gått. *knis* 0 Siter
Sør Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 ? Her var det fleiping om godt vs gått. Det har nok godt vedkommende hus forbi! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Det har nok godt vedkommende hus forbi! ;-) Med vennlig hilsen ;-) Kanskje det var like gått! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Jeg barberte tisselinen min i går. Jeg synes det ble skikkelig fint jeg. Skikkelig stolt faktisk. Vil gjerne vise den frem jeg. ''Vil gjerne vise den frem jeg'' Ok, send bilder. 0 Siter
Colette Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Ingen voksne mennesker kaller sitt kjønnsorgan for "tissen min". Grøss:-( 0 Siter
Gjest Malestuff Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Ingen voksne mennesker kaller sitt kjønnsorgan for "tissen min". Grøss:-( Jo det gjør jeg. Det er min tissemann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.