Gå til innhold

Potensproblemer

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en gutt på 27 som av og til har potensproblemer under samleie. Det foregår som regel slik at jeg er hard i begynnelsen og kommer fint inn i jenta, men at jeg mister ereksjonen og blir myk etter rundt ett minutt. Jeg har ikke samme problem når hun suger meg f.eks - da holder jeg meg hard hele tiden, og det kan jo tyde på at det ikke er et fysisk problem. Likevel faller det ikke helt inn i kategorien "prestasjonsangst" siden jeg er hard først og så blir myk etter ganske kort tid. Problemet skaper en del flaue situasjoner, hvor jeg rett og slett må trekke meg ut og/eller late som det går for meg... Litt info om meg: jeg er 27 år, omtrent 192 cm og rundt 100 kilo. Trener en del styrke og har bare noen kilo for mye. Har du noen forslag til løsning her, eventuelle medisiner eller lignende jeg kan ta for å beholde potensen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369672-potensproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Ereksjon består av et komplisert samspill mellom nerver og blodforsyning. I begynnelsen pumpes blodet inn i svamplegemene i penis og blodårene som fører vekk fra penis klemmes av. Et hjelpemiddel som kan være aktuelt er en liten ring som tres på ved roten av penis og hjelper til med avklemmingen av blodårene. Denne kalles også "cockring" og kan kjøpes i Kondomeriet og andre steder via internett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369672-potensproblemer/#findComment-3227832
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...