Gjest GA Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jentungen har som noen her inne vet hanglet ganske mye det siste året, og har mange fraværsdager på skolen. I dag skulle det være turdag, og jentungen var ikke sikker på om hun kom til å klare det. Hun er litt engstelig for plutselig å bli sliten midt ute i skogen tror jeg. Ble enige om at jeg skulle hente henne på skolen etter 2. time da de skulle avgårde på tur. Jeg håpet at hun kom til å ombestemme seg, så jeg tok med niste og tursko da jeg dro for å hente henne. Da jeg kom på skolen sto lærer'n klar og sa at en av dem skulle kjøre bil innover, så da kunne jentungen bare sitte på, og neste turdag hadde de også tenkt å tilrettelegge for henne. SÅ deilig, og så helt uten at jeg hadde bedt om det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Så bra ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Så bra! Men egentlig en selvfølge........ Håper det går bedre med henne etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Herlig å høre. :-) God bedring til jenta! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.