Gå til innhold

Super service!

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Jentungen har som noen her inne vet hanglet ganske mye det siste året, og har mange fraværsdager på skolen.

I dag skulle det være turdag, og jentungen var ikke sikker på om hun kom til å klare det. Hun er litt engstelig for plutselig å bli sliten midt ute i skogen tror jeg. Ble enige om at jeg skulle hente henne på skolen etter 2. time da de skulle avgårde på tur.

Jeg håpet at hun kom til å ombestemme seg, så jeg tok med niste og tursko da jeg dro for å hente henne.

Da jeg kom på skolen sto lærer'n klar og sa at en av dem skulle kjøre bil innover, så da kunne jentungen bare sitte på, og neste turdag hadde de også tenkt å tilrettelegge for henne.

SÅ deilig, og så helt uten at jeg hadde bedt om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...