Gå til innhold

Lange menn og mikroskopiske peniser

Anbefalte innlegg

Gjest Flere som har merket det?

I løpet av til sammen 14 år som singel og seksuelt aktiv, har det blitt noen menn, og min store fetisj er opp mot to meter høye menn. Til min store skuffelse har over halvparten av de hatt mikroskopiske peniser. Størsteparten av de lavere mennene har til sammenligning vært bedre utrustet.

Er det flere som har bitt seg merke i det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369730-lange-menn-og-mikroskopiske-peniser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det finnes heldigvis ingen slike holdepunkter. De store og små fordeler seg tilfeldig på små og store hender og føtter, lange og korte, spinkle og kraftige kropper, dype og lyse stemmer.

Og jeg har opplevd så mange at vi i begrepets rette forstand kan snakke om prosent. (Pro cent).

Gjest Stor p***

Nei...

Det har jeg vanskelig for å tro. En mikropenis er det kun 0,6 prosent av den voksne befolkningen som har, resten er innenfor normal området som er mellom 12 og 18 cm. Hvis 50 % av de du har hatt deg med har mikropenis, har du vært utrolig uheldig for å si det slik. Nei, for å unngå dette finnes det nettdatingsider der du spesifik kan søke etter menn med store lem. Det vil jeg anbefale hvis det er dette som tenner deg. De finnes på byen også, men det er veldig vanskelig å plukke ut noen uten å se den først.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...