Gjest eggbert Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Min eldste datter har siden hun var spedbarn vært plaget med litt tørr hud og eksem til og fra, det har ikke vært veldig ille... Hatt god hjelp av kortisonsalver og fet krem. Men tok en allergitest nå og den viser moderat utslag på eggehvite. Hun spiser det meste og er veldig glad i vafler, muffins, sveler, eggeomelett, kokt egg osv... Må hun unngå alt dette nå da? Har ikke reagert så kraftig og jeg har ikke sett noen sammenheng før nå, men tenkte det var best å sjekke siden hun er så glad i egg. Har også en baby jeg ammer, hun pleier få eksem på haken... burde jeg sjekke om hun har allergi? Leste noe om man hadde allergibarn så burde mor også unngå det produktet så lenge hun ammer... så kanskje jeg og bør unngå egg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369749-eggallergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.