Gå til innhold

Hvor ofte ser dere kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor ofte.

Dere som har kjæreste som dere ikke bor sammen, men likevel bor såpass i nærheten av hverandre at avstanden ikke er noe problem når dere treffes - hvor ofte ser dere hverandre og har kontakt med kjæresten?

Her er det ca 2 ganger i uka + litt kontakt ellers (mest for å avtale det praktiske..) Pga begge er travle med jobb og andre forpliktelser (har riktignok ikke barn) er dette så ofte vi får det til. Har noen venninner som har besøk av kjæresten omtrent hver natt og synes dette er lite. Hver sin smak tenker jeg, men er kanskje litt lite?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369794-hvor-ofte-ser-dere-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig lite ut dersom dere ikke bor så langt unna hverandre og heller ikke har barn synes jeg.

Siden jeg har barn, men ikke ham og vi bor ca. 40 min kjøring fra hverandre så sees vi den ene uka fra onsdag ettermiddag - fredag morgen (avbrutt av jobb selvfølgelig) og den andre uka fra onsdag ettermiddag - mandag morgen. Jeg jobber også lørdag 1-2 ganger i mnd. Hadde vi hatt mulighet hadde vi flyttet sammen for lenge siden, men det drøyer ennå noen år før vi kommer så langt.

Gjest Linda Siri

Jeg ser kjæresten min annenhver fredag-mandag...og kanskje onsdagen samme uke..

Vi har begge barn, men han er helgepappa...

Har vært sammen 1 år snart og han har møtt mine barn, mens jeg ikke har møtt hans..mine barn er 6 og 8, hans er tenåringer.

Vi har gode muligheter til å møtes mye mer, men for ham er ikke det prioritert...

Det synes jeg er trist og sliter litt med den biten..

Vi bor i samme by..

Hvis dere begge trives med så liten kontakt, er det jo greit. Det høres ikke ut som om dere ønsker å dele hverdagen, bare ha hverandre på si. For meg høres det stusselig ut, men det er jo mange om trives best som single også og dere har valgt en mellomting.

Det høres veldig lite ut dersom dere ikke bor så langt unna hverandre og heller ikke har barn synes jeg.

Siden jeg har barn, men ikke ham og vi bor ca. 40 min kjøring fra hverandre så sees vi den ene uka fra onsdag ettermiddag - fredag morgen (avbrutt av jobb selvfølgelig) og den andre uka fra onsdag ettermiddag - mandag morgen. Jeg jobber også lørdag 1-2 ganger i mnd. Hadde vi hatt mulighet hadde vi flyttet sammen for lenge siden, men det drøyer ennå noen år før vi kommer så langt.

''Siden jeg har barn, men ikke ham''

Du har ham da, selv om han ikke har barn! :P

(litt opphengt etter å ha lest de/dem han/ham-tråden)

Annonse

''Siden jeg har barn, men ikke ham''

Du har ham da, selv om han ikke har barn! :P

(litt opphengt etter å ha lest de/dem han/ham-tråden)

Jøjje meg for en skrivefeil... *stønn* Jeg pleier å være påpasselig med han og ham, men selv den beste kan jo ta feil! ;o)

Jøjje meg for en skrivefeil... *stønn* Jeg pleier å være påpasselig med han og ham, men selv den beste kan jo ta feil! ;o)

''Jøjje meg for en skrivefeil... *stønn* ''

Denne var da ikke så ille, skriver selv masse feil hele tiden, likevel klarer jeg av og til ikke la være å påpeke andres.

Hei! Jeg er 28 år og har en kjæreste som bor i samme by. Vi har ingen barn og ses ca 2 ganger i uka sånn som deg. Noen uker 3-4 og en og annen uke innimellom hvor vi ikke ses i det hele tatt pga jobb, reising o.l! Synes det er helt greit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...