Gjest Skal - skal ikke Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Fortsettelse på samme sak som tidligere og nye spørsmål til Solveig Vennesland, og ennå mer frustrasjon og håpløshet for våres forhold. Forsøkte i helga å innlede til samtale med bakgrunn i de tilrådde spørsmål. Fisket etter svar på hvorfor vi fortsatt skulle være sammen, og håpet kona skulle nevne ordet kjærlighet en eneste gang. Nei, det var ord som kanskje det kommer til å gå bra, og det vi har hatt tidligere kan være litt å bygge på. Imidlertid vil det nødvendigvis ta svært lang tid og vi vil aldrig kunne komme til å få et forhold som du ønsker deg. Spurte om nærhet, ømhet, kontakt og ærlighet var innenfor hva hun ønsket seg, og det sa hun nok aldrig kom til å bli som før. Var bl.a. blitt nervøs for fysisk og psykisk nærhet til meg, og vi kunne nok få et forhold hvor hun en sjelden gang kom inn på "vårt" soverom slik at vi kunne "tømme oss" men noen elskhov med fysisk og psykisk nærhet tvilte hun på noen gang ville bli en realitet. For tiden var hun livredd slikt med meg. Hva har vi da igjen av ekteskapet - og det vi har hatt for et par år siden og tidligere, kan det være nok å bygge på ? Veldig i tvil, og veldig nervøs for det som ser ut til å bli slutten på dette. - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36985-utro-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hei! Med dine utdypende kommentarer virker det på meg som om din kone har liten vilje og ingen lyst til å satse på et godt samliv med deg fremover. Det høres mer ut som om et dødt samliv med plikter og barna som lim. Fortsett samtalen med henne videre. Hva blir konklusjonen for deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36985-utro-eller-ikke/#findComment-141190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.