Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For omtrent en uke siden fikk jeg innsatt kopperspiral. (Dette var nå blitt en av de siste mulighetene for prevensjon iom at jeg ble alvorlig syk a p-pillen.)

Gynekologen min fortalte meg at det er helt naturlig og blø en del de første dagene, noe jeg også gjør/har gjort.

Men en av tingene jeg lurer på er hvor lenge jeg egentlig burde ha ventet med samleie etter innsettelsen? (Min kjæreste og jeg var så lykkelige over endelig og "komme igang" at vi ikke klarte og vente mer enn et døgn.) Etter det har jeg kjent tegn til underlivsinfeksjoner. En blanding av sopp og blærekatarr. Jeg kjenner også noen stikksmerter i venstre side når vi ha sex. Er dette vanlig?

Iom at bruken av p-pille for meg bare medførte langvarig sykdom er jeg blitt rimelig engstelig for smerter.

Heldigvis er det ikke noe problem og snakke om dette til kjæresten min, men han vet jo stort sett mindre enn det jeg gjør..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36986-spiral-f%C3%B8r-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...