Gå til innhold

Røde kinn i ansiktet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har i lang tid nå hatt svake røde kinn, som forsterkes til en kraftig rødfarge ved f.eks. aktivitet, stress eller alkohol. Skinnene mine blir varme, så jeg vet når dette hender. Kjøpte for noen uker siden en krem som heter La Roche Posay Rosaliac, da jeg hadde lest om en hudlege som anbefalte denne kremen. Jeg tror ikke jeg har rosacea, fordi kinnene mine er ikke opphovnet eller kvisete, eller uren på noen som helst måte. Bare veldig røde til tider. Dette er noe jeg vil helst få vekk så fort som mulig, slik at når jeg f.eks. drikker alkohol eller trener, så slipper alle å se hvor røde kinnene mine er. Fungeren kremen jeg bruker, hvis jeg bruker den lenge nok? Og finnes det f.eks. laserbehandling som kan fjerne rødheten for alltid? Håper på en god tilbakemelding! Mvh Torstein 18 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369906-r%C3%B8de-kinn-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...