Gå til innhold

Svetter unormalt mye for ikke'no... ??

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er en jente på 27 år som plages VELDIG av unormalt mye svetting.. Har noen kilo for mye på kroppen, mene jeg er i daglig aktivitet.. Har hest og det er jo ikke akkaurat noen latmannshobby, samt at jeg har hunder jeg trener med flere ganger i uka.

Jeg kan begynne å svette bar jeg går to ganger opp trappa.. Etter å ha støvsuget huset er jeg faktiskgjennomvåt i hele håret, og svetten renner nedover ryggen sammt drypper fra nesa. Blir ikke noe særlig svett under armene, er hoderegionen som er værst rammet... Skal liksom ingen ting til før svetten begynner å piple... Hva kan det skyldes? Jeg går på P-piller, og tenkte det kanskje kunne skyldes de? (Jeg er også kjempesinna om dagen, kunne revet et hus med bar hendene hvis jeg mister an gaffel på gulvet f.eks... )

Mamma maser så fælt om denne sukkersyken, da jeg har et ganske usunt kosthold og spiser en god del godteri.. Kan det være symptomer på det??

Ble innmari langt dette innlegget, men håper virkelig på svar da dette begynner å bli pinlig og går utover min livskvalitet.. :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369936-svetter-unormalt-mye-for-ikkeno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det diabetes i familien din?

Synes du skal få det sjekka hos legen din. Jo før, jo bedre.

Nope, ingen diabetes i familien..

Er nok ikke dumt med en legesjekk, og skal nok sppandere på meg det når jeg får litt bedre råd.. Ville gjerne høre om noen andre hadde lignende opplevelser og om det var grunn til bekymring eller om jeg rett å slett bare er i ufattelig dårlig form liksom.. Men formen burde jo blitt bedre etterhvert når man da gjør samme tingen gang på gang på gang jevnlig..??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...