Gå til innhold

Kan jeg være utslitt og trenge lengre hvile

Anbefalte innlegg

Kan jeg være utbrent eller utslitt? Er det normalt å spørre legen om det hvis jeg bestiller time?

Passer ikke inn i alle symptomene heller.

Hadde fire ukers ferie, men følte meg ikke akkurat utvilt da jeg kom på jobb.

Tror jeg har klaget mye på denne siden for å finne ut hva som feiler meg, men er jobben jeg ikke takler lenger,

Er lei og sliten av den. Sitter med de samme oppgavene jeg har gjort i flere år. Når jeg kommer hjem så har jeg ikke tiltak til å gjøre noe på fritiden, er også et ork å være sosial. Trente jevnlig og syklet, men har ikke tatt i sykkelen på et par måneder nå.

På jobb så klarer jeg å gjøre veldig lite på kort tid, det jeg tenker på når jeg kommer hjem er at jeg ikke orker jobben mer.

Har søkt på andre jobber og kommer til å fortsette med det. Problemet er at det også er et tiltak å sette igang når jeg kommer hjem.

Er fryktelig sliten i hodet av jobb og mas der. Har vært hos legen og alle blodprøver var vist normale.

Fortsetter under...

Har konsentrasjonsvansker og klarte å få diagnosen adhd, men medisinene funker ikke. Så jeg tror det er andre ting som ligger i bakgrunnen. Har isåfall vært i mange år. Har også vært der såpass mye at jeg håper han ikke tror jeg er hypokonder.

Det er normalt å spørre legen sin om det, så det skal du ikke være redd for. Bestill en dobbelttime og fortell det du har skrevet her. Det er klart for iallefall meg at du er sliten.

Har ikke overskudd når jeg kommer hjem. Blir til at jeg sitter ved data eller ser på TV.

Tenker seriøst på å skade meg for å få sykemelding. Har gitt litt opp hele legesystemet. Knekke et bein eller noe. Bare for å få litt hvile fra stresset og maset.

Orker ikke å yte noe som helst på jobben.

Har ikke overskudd når jeg kommer hjem. Blir til at jeg sitter ved data eller ser på TV.

Tenker seriøst på å skade meg for å få sykemelding. Har gitt litt opp hele legesystemet. Knekke et bein eller noe. Bare for å få litt hvile fra stresset og maset.

Orker ikke å yte noe som helst på jobben.

Vet legen din at du har det slik/så ille? Full s.m kan jo bli aktuelt i et par uker. Men jeg er ingen lege da. Har bare egen erfaring.

Vet legen din at du har det slik/så ille? Full s.m kan jo bli aktuelt i et par uker. Men jeg er ingen lege da. Har bare egen erfaring.

Eller kanskje jeg er utbrent? men har ikke noe vondt noe sted er fryktlig sliten i hodet og har ikke energi til å verken sykle, trene eller drive med andre ting på fritiden.

Ser på tv og surfer på internett.

Annonse

Eller kanskje jeg er utbrent? men har ikke noe vondt noe sted er fryktlig sliten i hodet og har ikke energi til å verken sykle, trene eller drive med andre ting på fritiden.

Ser på tv og surfer på internett.

Det er også noe som har vart i mange år, ikke noe som har kommet i det siste.

I utgangspunktet tenker jeg at det er slike perioder alle kan ha i mellom, og som man bare kommer seg gjennom.

ja, men når det varer i månedsvis og man til slutt ikke orker de aktivitetene man deltok på eller jobbe når man er på jobb. Sitter hjemme å ser på tv og surfer på nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...