Rhea Silvia Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er sant.. Jeg vil jo egentlig ikke ta fra han gleden, det er bare det at jeg blitt så bekymret. Er vel graviditeten, føler jeg overreagerer! Har roet meg litt ned nå fra forrige helg da han var ute og hoppet.. Kan jo trøste deg med at min (ex)mann reduserte omfanget og tok færre sjanser etter at han ble far. Samtidig så ble det hans måte å avreagere på, Jeg tror mange som driver med en slik sport er spenningssøkere, og de kunne ha gjort verre ting enn å drive en "farlig" men tross alt regulert sport! Og han veit hva han skal gjøre for å redusere risikoen. Du er gravid, og du er mer sensitiv. Du vil nok alltid ha redselen med deg, men du lærer å leve med den...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370070-fritidsaktivitet/page/2/#findComment-3233949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.