Gå til innhold

Bilder av tidligere forhold

Anbefalte innlegg

Min kjæreste gir meg et ultimatum; enten viser jeg alle bildene av xen, samt sletter de... ellers ryker forholdet. opp til meg.

Bildene er lagret på en hardisk som er pakket bort og lagret lagt fra vårt hjem og liv. Her ligger store deler av livet mitt, alt fra forhold, familie, skole, dagbøker etc etc...

Jeg tar aldri bildene frem. jeg er er over og kommet meg langt videre etter forrige forhold. Det er nærmere fem år siden vi var sammen.

Historien til min kjæreste er lang.. dette er bare noe.

Men kort fortalt er det liten tillitt, men ikke noe utroskap. Vi har alltid slitt med en form for sjalusi...spesielt fra hans side.

Hva gjør man? dette er en del av mitt liv. Jeg har ikke noe interresse av å ta frem bildene og henge de på veggen.. man ønsker heller ikke slette de. Det er minner og opplevelser som har gjort til at jeg er den jeg er i dag... Skal jeg slette alt for å gjøre han glad og fornøyd? Er det riktig..? Blir det bedre mellom oss da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370075-bilder-av-tidligere-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er helt urimelig. Jeg hadde en slik kjæreste for to år siden. Vi var sammen ca. like lenge. Han fikk meg til å kaste alt av bilder og minner fra en fortid som uansett ikke betød noe annet enn akkurat det – at det var en del av meg. Han gikk fra meg for to år siden. Jeg angrer på at jeg gjorde som han sa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...