Gå til innhold

Småblødninger

Anbefalte innlegg

Gjest Hannelisemor

Hei, Jeg er 30 år. Hatt en MA for et halvt år siden. Ikke vært gravid siden. Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager. På dag 23 får jeg nå en brun/ rosa liten blødning/ utflod. Nå er jeg på dag 27 og har fortsatt spotting med brun blødning/ utflod. Foreløpig ikke kommet vanlig menstruasjon. Har i tillegg denne uken hatt svake mensenmurringer. Hva kan dette være, bør jeg undersøke det nærmere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370176-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannelisemor

Jeg ville tatt en graviditetstest jeg. :o)

Hei igjen og takk for svar. Tatt en graviditetstest nå, men den var negativ:-( Har du andre forslag? Dersom jeg får en ordentlig blødning nå, så har jeg hatt " mensen" i 14. dager. Det blir slitsomt:-(

Hei igjen og takk for svar. Tatt en graviditetstest nå, men den var negativ:-( Har du andre forslag? Dersom jeg får en ordentlig blødning nå, så har jeg hatt " mensen" i 14. dager. Det blir slitsomt:-(

Du er altså på dag 28 i dag og skulle fått mensen i dag? Dersom mensen ikke kommer skikkelig i løpet av helgen ville jeg tatt en test til på mandag, man får ofte ikke utslag før mensen ikke kommer. Om den også er negativ ville jeg ringt legen og bedt om en time.

Gjest Hannelisemor

Du er altså på dag 28 i dag og skulle fått mensen i dag? Dersom mensen ikke kommer skikkelig i løpet av helgen ville jeg tatt en test til på mandag, man får ofte ikke utslag før mensen ikke kommer. Om den også er negativ ville jeg ringt legen og bedt om en time.

Hei og tusen takk for raske svar :-) Ikke fått vanlig mensen ennå, men kommer fortsatt brun/ rød utflod/ mens. Er litt redd for at det er noe galt med meg. Hadde håpet at testen var posetiv men den gang ei :-( Tar en test igjen på mandag dersom ingen endring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...