Gå til innhold

Da var det full stopp.

Anbefalte innlegg

Merket noen dager i for to uker siden at jeg ikke orket å gjøre noe som helst på jobb. Bare satt der og gjorde minst mulig på mest mulig tid. Måtte bare gå hjem var borte hele forrige uke og skal til legen på Tirsdag.

Merker at jeg får vondt i magen og ikke orker eller klarer å gå på jobb i morgen. Har stort sett bare sittet her hele uka siden jeg dro hjem. Ser det er en del jeg må gjøre, men orker ikke gjøre noe. Har ikke vondt noen steder heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370345-da-var-det-full-stopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedfor? Tom? Sliten? Trøtt? Flott at din lege følger deg opp. Det du beskriver høres ut som depresjon, kjenner du deg igjen i noen av de vanligste symptomene?

ja, var en kraftig depresjon. Fikk Escitalopram å gå på en stund og får jevnlig oppfølging. Litt rart å bli tatt litt seriøst for har hatt disse symptomene i flere år før det plutselig en dag var helt stopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...