Gå til innhold

Er jeg allergisk mot noe i huset..?

Anbefalte innlegg

Vi bor i et eldre hus, der det meste ikke er blitt gjort noe med på veldig lenge..er bare flaks vinduene enda holder - såvidt;) noen er det dugg på innsiden..den ene vinduskarmen er helt oppråtten.. De fleste vinduer i første etasje kan ikke lukkes opp.. Har ingen ventiler på vinduene, og ellers i huset..vindu/dør må åpnes for å lufte i huset. Ventiler og sånt..er det noe krav til sånt? Vi har heller ikke vifte til å ha over stekeplater på kjøkken..

Hvir finner man ut om huset står til kravene? Eller om inneklimaet er dårlig?

Har også to katter og en hund (som røyter noe fælt).

Føler meg i dårlig form kun her hjemme..er jeg borte en stund og kommer tilbake, merker jeg det veldig!

Jeg har (til tider intens) svie i øynene, er tungpustet, trøtt, så og si alltid tett i nesen/forkjøla.. Og bare skikkelig "daff".

Det rare er at jeg har dette hele tiden hjemme, spesielt om jeg er i første etasje, der dyrene oppholder seg..

Så kan det være dyrene eller huset, eller bare tilfeldig?

Vet ikke hvordan allergier oppfører seg, og hva symptomene er..

Kan vel ikke dra til legen å spørre om de kan teste om jeg tåler inneklimaet hjemme...;) så hva gjør jeg? Kan jo ikke ha d sånnher..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370404-er-jeg-allergisk-mot-noe-i-huset/
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...