Gå til innhold

hvordan skal jeg komme over denne flausa? :(

Anbefalte innlegg

Jeg var på byen og drakk, og bartenderen sa han sluttet kl 3, da kunne vi dra å gjøre noe sammen...

Jeg syns han var råkjekk og sørget for å møte han kl 3, men så er alt svart, jeg var så full at jeg ikke husker åssen vi kom hjem til han... Men jeg husker vi hadde sex og det virket heldigvis som han likte det, for han sa "ooh yeeeah... oooh yeeah" Så husker jeg ikke mer, men da satt han ved siden av meg... Så jeg tok penisen hans i munnen og sugde han... men siden jeg var så full måtte det gå som det gikk... plutselig kastet jeg opp mens jeg sugde han :(((

Det er så flaut at jeg nesten får selvmorstanker... hvordan skal jeg komme over dette? Hva tror dere han tenker om meg nå? Han fikk meg i taxi og hjalp meg hjem og slik. Nå er jeg så flau.............

:(

må slutte drikke så mye :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370636-hvordan-skal-jeg-komme-over-denne-flausa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bartender

Syns han fikk som fortjent. Har jobba i bar selv og sagt fra flere ganger til kollegaer som ser seg ut møkkfulle jenter de inviterer til nachspiel, det er ikke bra på noen måte. Noen har også sneket litt ekstra sprit i drinken til jenta for å få de fullere. Jeg ser på det som en form for overgrep, når man på den måten utnytter at noen har svekket reaksjonsevne og impulskontroll. Blir jo på mange måter som å ha sex med en bevisstløs person!

Jeg ville ikke tenkt mer på det om jeg var deg, det er sannsynligvis ikke første gang noe sånt har skjedd ham. Såvidt jeg forstår tok han det fint nok til å hjelpe deg med taxi og sånt, han tenker nok ikke mer på det.

Men neste gang du får lyst til å bli med bartenderen hjem i fylla, husk at han ikke flørter med deg fordi du er spesiell. Han flørter med deg og flere rundt deg fordi det gir mer tips, og fordi det øker sjansene hans til å få seg noe den kvelden også.

Annonse

Gjest Hulderen

''Jeg syns han var råkjekk og sørget for å møte han kl 3, men så er alt svart, jeg var så full at jeg ikke husker åssen vi kom hjem til han...''

Du er sikker på at han ikke hadde noe i den siste drinken din?

Det tenkte jeg også. Dette høres ikke bra ut.

Gjest Hulderen

Ikke vær flau. Uansett om du bare drakk for mye eller han sjenket deg, så skulle han ikke tatt med seg en så full jente hjem. Som bartender har han garantert sett jenter kaste opp før. Ta det som en lite hyggelig, men nyttig erfaring. Så glemmer du hele greia, bare ikke bli med fremmede neste gang. (Ikke la noen sjenke deg heller.)

jeg er da ikke homo...men det er da vel galt å spy på en fyr mens man suger han.. :(

Vedkommende som har svart deg opererer under mange nick og alltid i tråder på forum for seksualitet og kommer alltid med påstander om at trådstarter er homofil, tatt helt ut fra luften. Så ikke bry deg om akkurat det svaret der.

Vedkommende som har svart deg opererer under mange nick og alltid i tråder på forum for seksualitet og kommer alltid med påstander om at trådstarter er homofil, tatt helt ut fra luften. Så ikke bry deg om akkurat det svaret der.

Du er tydelig homofob. Hva om jeg beskyldte ham for å være hetero? *rister på hodet av deg*

Homo og stolt!

Du er tydelig homofob. Hva om jeg beskyldte ham for å være hetero? *rister på hodet av deg*

Homo og stolt!

Trådstarter er en kvinne... Men du pleier kanskje å omtale kvinner som _han_?

Og du finner knapt noen som er mindre homofob enn meg. :o) Noen av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner er homofile.

Annonse

Ja selvsagt er dette dødsflaut. Men sånn er livet. Man kan drikke seg drita, ha sex med en fremmed, drite (evt. spy) på draget fullstendig. Og ende opp med fyllanerver verre enn heteste helvete. Det er ille.

Hva er alternativet? Sitte inne på et rom og tvinne tomler til den dagen man dør, slik at man kan gå i grava med visshet om at man i hvert fall ikke flaua seg ut?

Trådstarter er en kvinne... Men du pleier kanskje å omtale kvinner som _han_?

Og du finner knapt noen som er mindre homofob enn meg. :o) Noen av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner er homofile.

Ikke lett å se av første innlegg at trådstarter er kvinne. Hva i det innlegget fikk deg til å tro at det er snakk om en kvinne?

Ikke lett å se av første innlegg at trådstarter er kvinne. Hva i det innlegget fikk deg til å tro at det er snakk om en kvinne?

alle unntatt deg antok riktig at jeg er kvinne, og det burde iallfall være sikkert at jeg er kvinne siden jeg forteller deg at jeg ikke er homofil.

Fordi jeg ikke automatisk tenker at alle er homofile. :o) Og jeg regner med at dersom en homofil skulle kommet med et slikt innlegg ville vedkommende på en eller annen måte presisert eller fått frem nettopp det.

*lol*...

Jaja, vær glad for at du ikke spydde i drosjen på tur hjem, det hadde kostet deg ett par laken. Så noe positivt er det jo:-)

Han bør ha lært at han ikke skal utnytte fulle jenter og det er nok dessverre ikke første gangen. Fin måte å få seg litt uforpliktende på.

Du bør også lære at du ikke drikker deg så snydens, det er ikke bra for deg, både på grunn av mulige alkoholproblemer hvis dette skjer titt og ofte og fordi du aldri vet hva du kan bli utsatt for. Så dritings har du ikke behov for å bli.

Kommet deg litt over flausen? Du skal kanskje ikke dit nå i helgen?..hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...