Gå til innhold

Midlertidig i ustand.

Anbefalte innlegg

Gjest Egentlig veldig normal:)

Hei Jeg har i mange år trodd at jeg ikke kunne bruke noen form for prevensjonsmiddler, pga. at hormonene gjør meg "sinnsyk". Men etter at jeg begynnte å følge med på disse humørsvingningene mine, viser det seg nå at de kun er snakk om de 2-3 siste dagen før menstrasjonen. Disse dagen er helt forferdelige for meg. Jeg blir ekstremt overfølsom, nærtagen, deprimert, selvdestruksiv og er ett mareritt for mine nærmeste å omgås. Iom. at det kun er snakk om noen få dager, skullle en kanskje mene at dette burde være til å leve med. Men inni mitt hode, selv om jeg er fullt klar over hvorfor, så er alt vondt og trist. Alle følelser som jeg normalt ikke hadde offret en tanke, forsterkes til det ekstreme. Ser at om dette fortsetter kan det gå på bekostning av forhold og barna. Jeg kan ikke akkurat gå på lykkepillen kun pga 2-3 dager i mnd med dette. Men finnes det noe som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370693-midlertidig-i-ustand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...