Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med brun, slimete utflod i et års tid. Jeg har vært hos almennlege og gynekolog og de oppdaget noen cyster som måtte fjernes. For 2 uker siden ble de operert bort men utfloden gir seg ikke. Etter operasjonen fikk jeg beskjed om at jeg har endometriose, og ganske mye av det. Kan det være grunnen? Jeg har ikke slitt med brun utflod før, går ikke på p-piller, har hatt samme partner i flere år og har vært testet for seksuelt overførbare sykdommer og har normal celleprøve. Jeg er 25 år. Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370700-brun-utflodbl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det før eller etter egglløningen? Hvis dette kommer før egglsøningen ville jeg tro det bare er noe gammelt blod fra menstruajsonen. Dette kan ha ligget i noen "lommer". Jeg hadde ikke vært redd for det. Men om det kommer etter du har hatt egglløningen så ville jeg fått sjekket det nærmere opp.

Er det før eller etter egglløningen? Hvis dette kommer før egglsøningen ville jeg tro det bare er noe gammelt blod fra menstruajsonen. Dette kan ha ligget i noen "lommer". Jeg hadde ikke vært redd for det. Men om det kommer etter du har hatt egglløningen så ville jeg fått sjekket det nærmere opp.

Det kommer uansett. Har ikke forbindelse med eggløsning eller menstruasjon. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...