Gjest Nordafrika Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er 71 aar.Er p;t; paa 3 maanders opphold i Nordafrika; Har hatt muskel - og senesmerter i over 30 aar.Var 5 uker i Nederland i sommer; nesten bare regn,lavtrykk;lavt skydekke og vind - reultat: sterke smerter i leddbaand saa og si over hele kroppen:skuldre,albuer, men aller;allerst verst i hofte/bekken og nedover laarene og rundt knaerne. Maatte sitte inne med to gensere og teppe over bena. Trodde det ville bli mye bedre her; men det har vaert mye havtaake og "kjoelige" kvelder.Dessuten synes det som om det kommedr ut "kulde" eller fuktighet fra veggene.Sist natt var spesielt ille.Ganske bra da jeg la meg;sterk verking i bena- isaer laar- i loepet av natten. Kan ikke gaa ut om kvelden selv om det kan vaere ca; 20 grader. Min lege i Norge proevde Prednisolon 20 mg, uten virkning.Naa har jeg proevd Volraren 50 mg i vel 10 dager,ingen merkbar virkning.Proever ogsaa en gel,AGIFENE, som in neholder 5 prosent Ibuprofen. Vanskelig aa si om den virker; tror det neppe;det er som foer. Ble foreslaatt aa proeve SAROTEX 10 mg. Men er det mot smerter som dette ? Haaper De kan hjelpe meg. Dette er verre enn forferdelig og ikke til aa holde ut!!!Kan De foreslaa andre medisiner eller et MEGET STERKT SMETESTILLENDE middel. Smertene utloeses som jeg har sagt av meteorologiske forhold;isaer er kombinasjonen "kjoelig" vaer (under 20) og fuktig,raatt vaer og taake veldig ille. I Norge - og en kveld her nylkig - er det som bene er isklumper!!! Vennligst svar snarest!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370781-leddbaandsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Svart tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370781-leddbaandsmerter/#findComment-3242751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.