Gjest vil teste meg snart Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, denne har jo stadig kommet på dol, som om dere skulle vite det. Jeg burde bare kjøpt meg en test. Saken er at jeg fikk et barn for et år siden og har gått på Ceracette siden, jeg har ammet mye og derfor ikke fått mens, jeg vet ikke om det er pga ammingen eller Ceracetten jeg mistet mensen, mulig en kombinasjon. Men nå har jeg trappet ned på ammingen og mensen kom plutselig, men varte så lenge, 10 dager har jeg hatt det nå, vekselvist med friskt og brunt slimet blod. En annen ting er at jeg har følt meg litt gravid i det siste, følt jeg har skikkelig gravidmage, ikke bare sånn slapp, men den begynner liksom under brystpartiet og er hard der oppe, når jeg legger hånden over ser det ut som jeg er langt på vei... Har ikke kjent noen spark, men av og til har jeg fornemmet noe som kan være svake spark? Jeg kjente lite til spark i starten med de jeg har fra før pga jeg hadde morkake på forsiden av magen... Vanskelig å vite for meg om jeg er gravid på tross av Ceracette pga jeg ikke har hatt mensen da... Husker det var en dag i sommer jeg glemte pillen og tok den litt for sent, men kan det være nok til at jeg ble gravid? Har hatt litt halsbrann i det siste og... Mange tanker dette, tror jeg må kjøpe meg en test, selv om jeg har mensen nå... hvis det er mensen da. Med begge mine graviditeter merket jeg det med at jeg fikk blødning... Første gangen hadde jeg sånn som nå blødning i 10 dager med brunt blod, trodde jeg hadde abortert, men neida... Eller hva tror dere, er det vanlig mens dettee - selv om den er langvarig? Eller bør jeg teste? Hvis det var abort hadde det vel gjort litt mer vondt? Ingen smerter her... og merket noe som kan ligne på svake spark hmmm Innbildt graviditet sikkert... Føler meg stor og oppblåst i magen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370826-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.