Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

I et par dager nå har jeg og ei jente jeg har chattet med siden april fantasert om å møtes og ha uforpliktet sex. Hadde ingen planer om det i går, men jeg skrev til henne fordi det er over 6 mnd siden jeg var inne i en annen jente. Vi ble på forhånd enige om at dette bare skulle være sex, og ingen følelser inne i bildet..

Jeg har jo aldri gjort noe sånt før, men jeg fantes ikke nervøs og jeg hadde enormt behov for mus så jeg satte meg i bilen i natt og plutselig var jeg der gitt.. Fortsatt ikke nervøs! (og jeg er egentlig sjenert..)

Hun viste meg rundt i huset sitt og vi havnet til slutt på soverommet hennes. Jeg tok av henne nesten alle klærne, resten tok vi i senga. Plutselig lå vi der helt nakne, og jeg fikk gjøre hva jeg ville med henne. Vi hadde sex flere ganger og holdt på i 2 timer.. Mitt behov dekket for de siste 6 mnd hehe.. Det var helt fantastisk! Visste ikke at det fantes slike fantastiske kvinner... Endelig har jeg fått meg en fucking good friend jeg kan leve ut mine fantasier med! Umoralsk og tabu er det kanskje? Men jeg er singel og ønsker ikke fast forhold etter 9 år i samboerskap og er fri. Livet er herlig :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370884-fantasi-oppfylt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig!!! Det er hverken tabu eller umoralsk å ha en fucking good friend, så lenge begge er enige om at det er alt det er! Nyt det :-))

Ja, det var utrolig deilig.. Det mest fantastiske med det er at jeg og henne har samme innstilling.

Altså kun for å tilfredsstille hverandre når man trenger det mest..

Jeg spurte henne også etterpå om hva hun som jente følte etter at vi hadde sex, for jeg tror kanskje jenter fort føler seg fortere utnyttet, men hun bekreftet at hun nøt hvert eneste minutt, og ville gjerne gjøre det igjen.

Nå får jeg nesten lyst til å sjekke om det finnes flere slike jenter der ute.. og kanskje spleise dem sammen så jeg får oppfylt neste fantasi som er trekant ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370884-fantasi-oppfylt/#findComment-3240421
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var utrolig deilig.. Det mest fantastiske med det er at jeg og henne har samme innstilling.

Altså kun for å tilfredsstille hverandre når man trenger det mest..

Jeg spurte henne også etterpå om hva hun som jente følte etter at vi hadde sex, for jeg tror kanskje jenter fort føler seg fortere utnyttet, men hun bekreftet at hun nøt hvert eneste minutt, og ville gjerne gjøre det igjen.

Nå får jeg nesten lyst til å sjekke om det finnes flere slike jenter der ute.. og kanskje spleise dem sammen så jeg får oppfylt neste fantasi som er trekant ;)

''Nå får jeg nesten lyst til å sjekke om det finnes flere slike jenter der ute.. og kanskje spleise dem sammen så jeg får oppfylt neste fantasi som er trekant ;)''

De finnes ;) Men jeg tror jeg ville tatt et steg av gangen, og nøyd meg med sexvennen til å begynne med:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370884-fantasi-oppfylt/#findComment-3240422
Del på andre sider

''Nå får jeg nesten lyst til å sjekke om det finnes flere slike jenter der ute.. og kanskje spleise dem sammen så jeg får oppfylt neste fantasi som er trekant ;)''

De finnes ;) Men jeg tror jeg ville tatt et steg av gangen, og nøyd meg med sexvennen til å begynne med:)

Ja.. forsåvidt enig for det kan fort bli komplisert! hihi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370884-fantasi-oppfylt/#findComment-3240423
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...