Gjest Lite uhell Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Minstemann hadde et uhell i bilen og selv om vi trodde det ikke kom noe på setet så vi dagen etter en relativt stor flekk på setet. Noen som har gode forslag til hvordan en skal få bort dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg tror du må rense det. Kjøpe en renseshampoo for stoff? Eddik tar jo lukt, men er usikker på om det kan lave farveforskjell på bilsetet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi har bare hatt barneseter som har hatt avtagbart trekk. Da er det jo bare å ta det av og vaske det i maskin på et skånsomt program. Hvis ikke det er avtagbart, hadde jeg bare tatt klut og bøtte med såpevann og vasket setet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har vasket bilseter med vanlig vaskevann med ajax og klut. Jeg brukte ganske mye vann og skrubbet godt. Det ble ikke noen flekker etter denne behandlingen. Barnebilstoler kan som regel kles av, og trekket vaskes i vaskemaskin på 40 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite uhell Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har vasket bilseter med vanlig vaskevann med ajax og klut. Jeg brukte ganske mye vann og skrubbet godt. Det ble ikke noen flekker etter denne behandlingen. Barnebilstoler kan som regel kles av, og trekket vaskes i vaskemaskin på 40 grader. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.