Gjest Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei, mann på 23her. I de siste 2 månedene så har ereksjonen blit veldig dårlig. jeg har alltid våknet med kraftig ereksjon på morgenen. men det er det helt slutt på. før samleie så ligger kona og jeg og koser og jeg får bare en liten ereksjon som ikke holder lenge. utrolig plagsomt da jeg omtrent hadde motsatt problem tideligare. Skulle ingen ting for å få en god ereksjon. en liiten tanke på sex så var der fullt utslag. gjerne flere ganger til dagen. vis jeg reiser bort (sjeldent) så fikk jeg oftere ereksjon og ble kåtere og kåtere jo nærmere hjemreise. gledet meg til og komme hjem. men er helt slutt på dette. nå er det veldig liten eller ingen ereksjon. Kan dette være testosteron nivået? jeg gikk ned 20 kilo på 2 måneder jan/feb i år. målte hormoner i kroppen (helsesjekk) da men legen sa ingenting unormalt. Hva kan være galt? hva kan jeg gjøre? Fortvilet!! Har en kompis som hadde samme problemet men det skyldes en sykdom han hadde og fikk tabletter og fikk liten ereksjon og sexlyst. han fikk målt testoseron nivået hos legen som sa dette va lit lavt men ok. Han gikk til privat lege som sa at dette var et veldig lavt nivå men det va "ok" hos legene i norge. Kan jeg evnt. kjøpe noen testosteron tabletter på nettet??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371105-d%C3%A5rlig-ereksjon-lite-eller-ingenting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Bestill time hos legen du, så du får sjekka hormonnivåer og sjekka om det kan ligge nerver i klem eller noe sånt. Ikke kjøp noe på nettet, det meste man får der er veldig dårlig dokumentert og man kan fort ende opp med å gjøre ting verre. F.eks. vil kroppen selv produsere mindre testosteron om man tilfører det uten å ha en reell mangel, og mindre testosteron er ikke akkurat en potensboost... Og pass på å få prata med dama di om dette, så dere begge vet at det er noe fysisk og at du har akkurat like mye lyst på henne som før! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371105-d%C3%A5rlig-ereksjon-lite-eller-ingenting/#findComment-3243494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Dette vet leger endel om, og du kan ta en tur dit. Men det jeg vet- er at dersom du/jeg blir stressa over manglende kroppslig respons "der nede"- så fungerer tingene dårligere. Ergo er det beste å roe ned på det. Får du det ikke til, så har legen hjelpemiddel som du evt kan bruke i en overgangsperiode. Jeg var med en mann en stund, som plutselig ikke fikk ereksjon. Jeg må si jeg tok det med knusende ro. Deilig å kose med han å vite at nå koste vi UTEN at det måtte bli noe mer. Men han var totalt stressa, stakkars. Tiden gikk - og det med manglende ereksjon gikk over etter hvert. Etterpå var det som om den perioden aldri hadde eksistert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371105-d%C3%A5rlig-ereksjon-lite-eller-ingenting/#findComment-3243500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Håper ikke tankene dine har begynt å gå i negative sirkler. Du er så oppsatt på at ereksjonen skal være der at den ikke kommer. Og du er så engstelig for at noe er galt at du ikke klarer å slappe av og tenke de gode tankene om sex som er nødvendlige for at du skal få lyst – og ereksjon. . Det at morgenereksjonen er borte, kan imidlertid være et signal om at det kan være en medisinsk årsak til ereksjonssvikten. Å gå den 20 kg på to mandere er svært stor belastning for kroppen. Det kan være andre årsaker enn testosteronnivået. Snakk med legen din igjen om problemet vedvarer, eller med en sexolog om det kan være en psykisk årsak til at ereksjonen har forsvunnet på grunn av negative tankemønstre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371105-d%C3%A5rlig-ereksjon-lite-eller-ingenting/#findComment-3243518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.