Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere når den sterke forelskelsen forsvinner i forholdet?Dette skal vist være den første krisen i et forhold; når den store forelskelsen som engang bandt dere så sterkt sammen ikke er så sterk lenger..

Eldre som er i etableringsfasen og vil binde seg har kanskje et annet syn på dette enn de unge som vil leve livet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37126-den-sterke-forelskelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

den går over i en roligere kjærlighet. Vanskelig forklare det der men higen etter spenninga som er der når du jakter på forelskelsen og når du er der er rett og slett borte.

Eller den bare dør. Trenger ikke være mer enn den første sterke forelskelsen, og den deilige sitrende følelsen som dessverre ikke varer evig....

• 2 uker senere...

Hei...

Det at de sterke følelsene blir borte trenger ikke bety slutten på forholdet vet du. Det er veldig vanlig at man mister gløden etter en stund. Selv har jeg vært sammen med typen min i tre år, og er like forelska. Han er mye borte å reiser, i 14 dager tre til fire ganger i året. Så når han er borte savner vi hverandre veldig mye, og når han kommer hjem er det som om at vi blir forelsket på nytt. Dette tror jeg er positivt for et forhold, at man er borte fra hverandre en stund. Det styrker både forholdet og følelsene. Man savner den andre, og det er så godt å få han tilbake....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...