Gå til innhold

Jente 21 år, liten sex lyst

Anbefalte innlegg

Gjest jump for joy

Hei, er gift og har barn. Jeg sliter med liten sex lyst. Går på skole og mannen min jobber. Men føler ikke at jeg blir noe særlig stresset av den grunn. Jeg Ønsker sex og er tiltrukket av min mann, men lysten er der bare rett og slett ikke. frustrerende. noen ganger har jeg ingen problemer med dette mens andre ganger virker det omtrent umulig. Jeg kan slappe gost av mens han masserer meg og etter hvert når vi flytter over på mer forspill og tar på hverandre så jeg blir kåt men ikke så mye som jeg ønsker. jeg har lyst på lyst rett og slett. Plager meg ikke i noe særlig stor del da problemet kommer og går så vet at det ordner seg da. men overall liten sex lyst, Noen som vet om noe kostilskudd jeg kan ta for å få økt sex lyst? Vet gutter tar tesosteron tabletter for trening som hjelper dem med sexlysten, gjelder det for oss jenter også? kan vi også ta tesosteron tabletter og få økt sexlyst? eller er det et annet hormon/stoff vi reagerer på? Har det eller kjempe fint på alle andre måter=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371268-jente-21-%C3%A5r-liten-sex-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...