Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Babette

7

• nitty-gritty

4

• pus

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Da har du lært noe viktig til neste gang. :-)

Jeg vet om mange kvinner som kjøper klær til mannfolka sine, også. Altså ikke som gaver, men de kjøper klær til mannen slik de kjøper klær til barna.

Det kunne jeg aldri tenke meg.

Jeg syns det er litt rart at mannfolka tillater det jeg da. Syns de høres litt tafatte ut jeg.

Jeg får såvidt handle sokker til min. Hehe.

Da har du lært noe viktig til neste gang. :-)

Jeg vet om mange kvinner som kjøper klær til mannfolka sine, også. Altså ikke som gaver, men de kjøper klær til mannen slik de kjøper klær til barna.

Det kunne jeg aldri tenke meg.

That's me ;)

Er nok ikke uten grunn jeg tenker at min neste mann skal være eldre enn meg - eller iallefall "ta vare på" meg ;)

Jeg syns det er litt rart at mannfolka tillater det jeg da. Syns de høres litt tafatte ut jeg.

Jeg får såvidt handle sokker til min. Hehe.

Det er ikke alle som er så opptatte av klær vet du. :o) Jeg kjøper dog ikke annet tøy til min da - knapt nok i gave, han har da klær i haugevis.

Gjest Shilapila

Jeg har ikke ommøblert noe som helst uten å spørre ham først og han setter stor pris på at jeg ordner for ham. :o) Jeg prøver ikke på noe vis å styre hans (sex)-liv ved å nekte ham noe som helst.

''Jeg prøver ikke på noe vis å styre hans (sex)-liv ved å nekte ham noe som helst.''

Den forstår jeg ikke helt??? Får mannen alltid sex når han vil? Jeg grøsser ved tanken på å la en mann styre mitt sexualliv på den måten.

Annonse

''Jeg prøver ikke på noe vis å styre hans (sex)-liv ved å nekte ham noe som helst.''

Den forstår jeg ikke helt??? Får mannen alltid sex når han vil? Jeg grøsser ved tanken på å la en mann styre mitt sexualliv på den måten.

''Den forstår jeg ikke helt??? Får mannen alltid sex når han vil? Jeg grøsser ved tanken på å la en mann styre mitt sexualliv på den måten.''

Ingen av oss styrer den andres sexliv. Om den ene vil, men ikke den andre så er det ingen sure miner av den grunn, men som regel vil begge to. :o)

Det var det som var diskusjonsemnet, men kanskje du bare diskuterte noe annet.

Jepp :) Det er det som er det fine med DOL - man kan diskutere litt i hytt og pine ;)

Når det gjelder onanering mener jeg forøvrig at ingen kan diktere andre om når eller hvor det er ok å onanere (så lenge det gjøres på privaten) - så vet du det ;)

Gjest Shilapila

''Den forstår jeg ikke helt??? Får mannen alltid sex når han vil? Jeg grøsser ved tanken på å la en mann styre mitt sexualliv på den måten.''

Ingen av oss styrer den andres sexliv. Om den ene vil, men ikke den andre så er det ingen sure miner av den grunn, men som regel vil begge to. :o)

Og du sitter da inne med fasiten til en god sex som du deler raust av til alle dolere.

candyqueen_83

Det er ikke alle som er så opptatte av klær vet du. :o) Jeg kjøper dog ikke annet tøy til min da - knapt nok i gave, han har da klær i haugevis.

Samboeren min er heller ikke spesielt opptatt av klær, men han vil da kjøpe sine egne klær for det. Jeg er heller ikke opptatt av klær, men lar ikke han gå ut og handle for meg :o)

Jeg er enig med de som sier at du ikke bør legge deg bort i hvor ofte han onanerer, men du skriver:

''Og da sa han at han heller fikk ordne seg selv, hvis jeg skulle miste interessen''.

Dette skjønner jeg godt at du reagerer på. Og det er totalt unødvendig av ham å si det sånn, da er det ikke til å unngå at du lurer på når og hvor han gjør det, og du føler antakelig et visst press.

Å onanere er en privatsak, også i den forstand at man ikke trenger å proklamere det på forhånd.

Du spør hva som er vanlig, men jeg har ikke peiling. Det kan godt hende at kjæresten min onanerer i dusjen både titt og ofte, men neppe om morgenen, for da er han så trøtt at han er halvt bevisstløs. Uansett er det ikke min sak, men jeg må innrømme at tanken er en smule opphissende.

''Dette skjønner jeg godt at du reagerer på. Og det er totalt unødvendig av ham å si det sånn, da er det ikke til å unngå at du lurer på når og hvor han gjør det, og du føler antakelig et visst press.

Å onanere er en privatsak, også i den forstand at man ikke trenger å proklamere det på forhånd.''

Ja, det kommer jo helt an på hva det er trådstarter mener. Jeg har i likhet med deg (?) ikke tolket henne som at hun nedlegger noe som helst forbud mot onanering, men hun gir uttrykk for at hun ikke vil at dette skal 'offentliggjøres' som en slags løsning som han ser seg nødt til å ty til fordi hun er uvillig.

Jeg ser nesten for meg en mann som gir uttrykk for: "vil du pule, eller blir jeg nødt til å ta meg en runk?"

Gjest Shilapila

Jepp :) Det er det som er det fine med DOL - man kan diskutere litt i hytt og pine ;)

Når det gjelder onanering mener jeg forøvrig at ingen kan diktere andre om når eller hvor det er ok å onanere (så lenge det gjøres på privaten) - så vet du det ;)

Vi er ikke uenige om onanering, men jeg mener også at alle skal ha lov til ha mening om det.

Gjest Shilapila

''Dette skjønner jeg godt at du reagerer på. Og det er totalt unødvendig av ham å si det sånn, da er det ikke til å unngå at du lurer på når og hvor han gjør det, og du føler antakelig et visst press.

Å onanere er en privatsak, også i den forstand at man ikke trenger å proklamere det på forhånd.''

Ja, det kommer jo helt an på hva det er trådstarter mener. Jeg har i likhet med deg (?) ikke tolket henne som at hun nedlegger noe som helst forbud mot onanering, men hun gir uttrykk for at hun ikke vil at dette skal 'offentliggjøres' som en slags løsning som han ser seg nødt til å ty til fordi hun er uvillig.

Jeg ser nesten for meg en mann som gir uttrykk for: "vil du pule, eller blir jeg nødt til å ta meg en runk?"

Jeg er helt enig med deg i din tolkning.

Annonse

''Jeg ser nesten for meg en mann som gir uttrykk for: "vil du pule, eller blir jeg nødt til å ta meg en runk?" ''

Nettopp. "Kan jeg tømme meg i deg, eller må jeg ty til bøtta?"

Og slikt er både slitsomt og kan være drepen for sexlysten.

''Jeg ser nesten for meg en mann som gir uttrykk for: "vil du pule, eller blir jeg nødt til å ta meg en runk?" ''

Nettopp. "Kan jeg tømme meg i deg, eller må jeg ty til bøtta?"

Og slikt er både slitsomt og kan være drepen for sexlysten.

''Nettopp. "Kan jeg tømme meg i deg, eller må jeg ty til bøtta?" Og slikt er både slitsomt og kan være drepen for sexlysten.''

Hvis mannens framferd er sånn så er det jo drepen for det meste spør du meg! Jeg tolket det ikke helt dithen i hovedinnlegget, men jeg ser ikke bort fra at du har rett. :o)

Jeg er enig med de som sier at du ikke bør legge deg bort i hvor ofte han onanerer, men du skriver:

''Og da sa han at han heller fikk ordne seg selv, hvis jeg skulle miste interessen''.

Dette skjønner jeg godt at du reagerer på. Og det er totalt unødvendig av ham å si det sånn, da er det ikke til å unngå at du lurer på når og hvor han gjør det, og du føler antakelig et visst press.

Å onanere er en privatsak, også i den forstand at man ikke trenger å proklamere det på forhånd.

Du spør hva som er vanlig, men jeg har ikke peiling. Det kan godt hende at kjæresten min onanerer i dusjen både titt og ofte, men neppe om morgenen, for da er han så trøtt at han er halvt bevisstløs. Uansett er det ikke min sak, men jeg må innrømme at tanken er en smule opphissende.

Slik tolket jeg innlegget også, men siden det var så mange som hoppet på trådstarter med en annen tolkning antok jeg at jeg bommet.

Well, jeg er enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...