undreundre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei. Har vært uheldig og fått overtråkk på foten, begge sidene samt framme. Røntgen viser at alt er fint men legen sier at leddbånd er ødelagt framme og på begge sidene og at jeg nok vil få varige skader ut av dette, mange aktiviteter jeg bare kan glemme. Fotball, ski, skøyte, håndball osv, alt som har med brå bevegelser å gjøre. Da jeg stilte spørsmål om operasjon sa legen bare nei, vi prøver nå tradisjonell metode med trening. 4 uker er gått, jeg er fortsatt på krykker, fysioterapaut reagerte på at de ikke ville operere, da ville jeg ha snart vært ferdig med krykker og i gang med trening. Men nå må jeg forberede meg på minimum 4 uker til med krykker før jeg kan begynne opptrening. Fysioterapaut er frusrtert da han sier at dette burde opereres men lege sier nei. Har jeg som pasient noe jeg kunne sagt her, legen sier bare at det vil ikke lønne seg med operasjon, økonimsik han tenker her? Allikevel registrerer jeg fra fysioterapaut at hadde jeg vært aktiv idrettsutøver ville de ha operert meg da skadene er så alvorlige samt at det ville ikke ha blitt så store konsekvenser for fremtiden. Er det slik å forstå at operasjon vil være bedre enn opptrening? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371345-overtr%C3%A5kk-i-fot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.