Gå til innhold

Fantastisk Tenning !

Anbefalte innlegg

Gjest En glad lax ;)

Jeg har lyst til å dele dette med dere fordi god sex og eksplosiv tenning er så fantastisk å oppleve. Jeg er en singel ok attraktiv mann og er selektiv i forhold til hvem jeg har sex med. Jeg kan gjerne gå uten sex i flere måneder fordi jeg må ikke halse etter damer hele tiden og er veldig komfortabel med min singelsituasjon.

Så til saken. Jeg møtte for noen få mnd siden en gammel flamme fra ungdomstiden og etter 5min så satt kjemien der med en eneste gang og vi havnet rett i sengen pga denne tenningen. Og den sensuelle leken når 2 stykker som føler trygghet var ubeskrivelig fin.

Og som mann så er det så flott å oppleve at en kvinne kan få orgasme mellom 7 og 15 ganger på noen timer med elskov. Å gi seg så hen og veksle mellom gråt og skjelvinger samt å gispe etter luft , ja det er det mest vindunderligste en mann kan oppleve fra en flott vakker kvinne. Og for en gave det må være for denne flotte kvinnen å ha de egenskapene at orgasmene sitter så løst.

Og jeg blir øm og god i hjertet mitt når jeg får høre av henne at jeg gjør noe med henne som ingen noensinne har vært i nærheten av. Og jeg føler meg utrolig heldig som får oppleve dette gang på gang.

Ja sexuell tenning og passion er for meg utrolig viktig samt at man skal huske på å dyrke dette i et parforhold selv om hverdagene har satt inn. Den tenningen er selve limet i et forhold etter min mening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371433-fantastisk-tenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...