Eskiil Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei, jeg vet at man helst skal ta kontakt med lege. Det har jeg gjort 2 ganger, men begge fastlegene mine har enten ikke kompetanse til å være lege:/ noe som er veldig lei, fikk endelig ny fastlege i går igjen.. men han var ikke noe til hjelp heller. Nå skal ikke jeg syte mer her, hehe. Problemet er at jeg og dama har noe form for bakterie greier tror jeg, hun var på sykehuset for 2 uker siden pga enorme smerter i magen og de fant en bakterie form kalt "staphylococcus saprophyticus". Jeg har ikke lest så altfor mye om den bakterien, men det er andre problemer også, vi er som oftest kvalm om morgenen når vi først våkner, men utover dagen går det bedre. Jeg er ganske rød på hode, med noen røde prikker som er ca 1 mm store. Hos dama er det bare rødt, ser irritert ut. Etter hun har gjordt oral, så får hun røde prikker på tungen. Kan være 1 til 2 såraktige prikker helt på tuppen av tungen. Mitt avfør eller hva man skal si, kommer det mediums store kuler lignende på kjøttboller og det er mange av dem.;/ Jeg vet at hun fikk påvist en bakterie sort, men hun var jomfru når vi først hadde samleie og det er tydeligvis noe jeg må ha smittet henne med. Siden vi begge har det, det tok ca 6-7 måneder før hun begynte å få symptomer. Kan bakterier smitte uten at det er skjønnsykdom? Vi har prøvd canesten 2 ganger uten hell, og en krem mot balenitt, som heller ikke funker. Vi smører oss inn med olje før vi har samleie, da gjør det ikke så vondt. Dette er veldig trist, siden vi er 2 unge som elsker å ha samleie og gjordt det nesten hver dag i 2 måneder nå selvom det gjør vondt til tider, selv med olje. Jeg ber nå om deres hjelp! Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371439-bakterie-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det du beskriver med røde prikker på penishodet, og irritasjon hos henne, høres for meg absolutt ut som soppinfeksjon. Slike infeksjoner kan være veldig gjenstridige, og selvom dere har brukt canesten et par ganger, så kan infeksjonen lett komme tilbake allerede etter noen dager. Er det bare krem dere har brukt? Det finnes også stikkpiller mot sopp, og dette er ofte nødvendig hvis infeksjonen også sitter i skjeden hos henne, ellers vil den smitte deg igjen under samleie. Kanskje dere er ømfintlige for oljen dere bruker? Prøv et annet merke, og sørg ihvertfall for at den ikke er parfymert eller tilsatt lukt/smak. Men det aller beste er nok å ta en tur til legen for en helsjekk. Søk gjerne opp en lege som spesialisert på underlivssykdommer, da får dere kanskje en grundigere behandling enn om dere bruker fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371439-bakterie-i-underlivet/#findComment-3255000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.