Gjest Sexologens her inne. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Sexologen her inne selger et treningsapparat for å trene bekkenbunnen. Noen som kan linke meg til det? Har noen av dere erfaringer med dette apparatet? Eller tilsvarende? Jeg vet at det bare er å knipe samme hva en gjør eller hvor en er, men jeg får ikke hundre prosent tak i dette og trenger et hjelpemiddel, og vurderer derfor denne. Noen ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371454-sexologens-treningsapparat-for-bekkenet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexfromnorway Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har kjøpt Vagiflex fra vagiflex.com som sexologen har vært med på å utvikle. Den virker i hvert fall på meg. Men regn med at det tar noe lengere tid å trene opp disse musklene enn de skriver i treningsopplegget sitt. Har tidligere gjort mange forsøk med å trene med vanlige knipeøvelser, men glemte alltid hva jeg skulle gjøre og fikk ikke full effekt av disse. Sånn sett er det enklere når det er noe i vagina og jeg skjønner at det å ha motstand under knip gir bedre utelling. Hadde tidligere problemer med at jeg lekket urin hver gang jeg hostet eller hoppet. Det gjør jeg ikke lenger. Er blitt trangere og har fått kraftigere ograsmer. At jeg er blitt trangere er i hvert fall samboeren min glad for, siden han er utstyrt med størrelse small/medium og før kunne ha problemer med å få orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371454-sexologens-treningsapparat-for-bekkenet/#findComment-3248016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexologens her inne. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har kjøpt Vagiflex fra vagiflex.com som sexologen har vært med på å utvikle. Den virker i hvert fall på meg. Men regn med at det tar noe lengere tid å trene opp disse musklene enn de skriver i treningsopplegget sitt. Har tidligere gjort mange forsøk med å trene med vanlige knipeøvelser, men glemte alltid hva jeg skulle gjøre og fikk ikke full effekt av disse. Sånn sett er det enklere når det er noe i vagina og jeg skjønner at det å ha motstand under knip gir bedre utelling. Hadde tidligere problemer med at jeg lekket urin hver gang jeg hostet eller hoppet. Det gjør jeg ikke lenger. Er blitt trangere og har fått kraftigere ograsmer. At jeg er blitt trangere er i hvert fall samboeren min glad for, siden han er utstyrt med størrelse small/medium og før kunne ha problemer med å få orgasme. Takk for informasjon. Kan jeg spørre deg litt mer om dette? Begynte du med nybegynnerpakken? Hadde du trent noe før så du følte at du i allefall knep litt eller var du helt fersk? (bør jeg begynne med nybegynnerpakken) Hvor mange ganger trener du hver dag, og når? Hvor lang tid tok det før du merket forskjell? Tusen takk for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371454-sexologens-treningsapparat-for-bekkenet/#findComment-3248276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.