Gå til innhold

Marvelon p-piller

Anbefalte innlegg

Heii legen.. . Jeg er veldig nervøs og lurer på hva som kan ha skjedd...Jeg går på Marvelon p-piller. Og i juli, så hoppet jeg over sukkerpillene, fordi jeg skulle på ferie.. jeg fulførte det brette, også tok jeg pause igjen, mensen kom litt seinere enn vanlig... så tok jeg nytt brett igjen, og tok pause, da kom mensen noen dager tidligere... så nytt brett, og tok pause, fikk blødning ca 3-4 dager tidligere... så begynte jeg på et nytt brett den 10.10.2011... og her om dagen den 20 oppdager jeg blodig utflod.. det har jeg i dag også... hva er det som skjer? det har ikke vært slik før, enda jeg har hoppet over... og uansett, det er jo snart 3 måneder siden jeg ikke hadde en pause... Hva gjør jeg videre da? kan jeg få det til å stoppe? vil ikke blø ut resten av brette, er jo lenge igjen av det...Jeg har tatt alle pillene mine... Kan jeg ha fått piller som ikke fungerer? eller fungerer pillene som de skal selvom jeg blør? har aldri helt fått med meg dette. På onsdags kvelden forrige uke hadde jeg vondt på venstre side av magen, men det gikk over.. på torsdag hadde jeg litt vondt i høyre side av magen, men gikk over når jeg spiste.. kan dette ha no sammenheng? Trenger jeg å ta angrepille, dersom jeg har hatt samleie? trenger jeg å bruke tilleggsprevensjon videre? Hilsen jente 20 Relevante sykdommer/medisiner: Trilafon 2mg om morgen og 2mg om kvelden (tilsammen 4mg)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371460-marvelon-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Jeg tror du kan regne med at pillene fungerer selv om du blør, men at du trenger en sjekk hos lege/gynekolog og kanskje bytte merke. Reaksjonen på p-piller er forskjellig fra kvinne til kvinne og det kan hende at et annet merke fungerer bedre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371460-marvelon-p-piller/#findComment-3248100
Del på andre sider

Jeg tror du kan regne med at pillene fungerer selv om du blør, men at du trenger en sjekk hos lege/gynekolog og kanskje bytte merke. Reaksjonen på p-piller er forskjellig fra kvinne til kvinne og det kan hende at et annet merke fungerer bedre...

hmm... men gått på dette merke i 3 år nå tror jeg det er.. har jo ikke vært sånn før.. kan det være på grunn av at jeg hoppa over sukkerpillene i juli?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371460-marvelon-p-piller/#findComment-3248414
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...