Gjest mekkapekka Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er ei jente i 30 årene. jeg har skrevet her før om han jeg var sammen med, men finner det ikke igjen. Jeg har levd med en type som ikke har behandlet meg bra, men alikevell er det så vondt. Jeg hadde flere ganger tenkt å gjøre det slutt, fordi han psyker meg ned slik han er mot meg, men jeg har ikke klart det. Men nå er det slutt. Han var en ex av meg, og han overtalte meg å prøve igjen med han, han lovde han hadde forandret seg, og han ville dele livet sitt med meg. han klarte ikke å glemme meg. Men nå i dette året har jeg hatt det så vondt, han gav meg kjærlighet, og vi hadde det bra et par mndr, så blir han mer og mer passiv mot meg. Han bryr seg ikke om hvordan jeg har det, hvordan mitt liv er, og oss sammen. Han bare pratet om seg selv og sine intresser, hva han ville gjøre og slikt. hvis jeg spurte om vi kunne gjøre noe sammen, så hadde han ikke tid eller han måtte han gjøre noe annet som var viktig. Han kunne hjelpe andre som trengte hjelp men ikke meg. pratet jeg om meg og oss så kunne han ikke si så mye. Han ville bare snakke om sine egne intresser. Jeg vasket huset, laget mat, handlet, hjelpte han med ting osv. men jeg fikk ikke hjelp tilbake. Vi bodde hver for oss, men han besøkte meg aldri. for det hadde han ikke tid til. det var mye andre ting som var viktigst. han fikk og ideer om ting, men klarte ikke å gjennomføre alle ideene. Og lite sex og nærhet fikk jeg. alltid var det når han ville, aldri ellers. Han var ofte humørsyk, og han ville aldri si hva det var, spurte om det var noe med meg eller oss, men nei det var det ikke. Hvis han hadde besøk så brydde han seg ikke om meg, virket som ingen ville prate med meg, selv om jeg prøvde. når jeg var hos meg selv så hørte jeg sjelden fra han, virket som det bare var meg som skulle ta kontakt. Men han ringte og sendte mld hvis jeg skulle kjøpe noe til han, eller gjøre noe for han. han har lyvet til meg om ting, og han har svindlet folk vet jeg. Han er slik som alltid skal ha rett, og ha ordet. Hvis noen kritiserer han så skal han ha rett, eller han kan bli sur og sint. i fylla gjorde han mye dumme ting som voksne folk ikke gjør. Jeg har ofte følt meg utenfor og usikker sammen med han. jeg har gråtet så mange ganger, ofte har han ikke brydd seg. Han har ikke kommet med hvorfor han gjorde det slutt. bare noe sure mldre. Han er vant til å gjøre som han vil alltid, så hvorfor gjør han ikke det nå. Han har sagt han elsker meg mye, tidligst i dag. og jeg fatter det ikke. jeg føler ikke han har elsket meg. han kan ikke prate om ting, problemer, som vanlige folk gjør. hvis jeg har sagt at jeg syns han har for lite tid til meg så har han bare sagt beklager og gått. hva slags komunikasjon er det? han har hatt lett for å finne seg dame, han har rotet med exer igjen og, slik som med meg. Men han snakker stygt bak ryggen på de han har vært sammen med, men selv er han perfekt. Jeg har lenge følt meg utrygg og uelsket. så jeg har vært forsiktig. men av og til har han vært litt sosial mot meg og pratet om div ting, men helst det han liker å prate om. Men hvorfor skal han være så kald og ha så lite empati? føler alt er galt med meg, og hvorfor bli behandlet slik? Uff jeg er tragisk. det er slutt men det er vondt og jeg føler meg såååå alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du er ikke alene Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 :-) kom til meg du da. Har det på samme måte. Tomt og veldig alene :-( Derimot tror jeg vi skal være glade. Min type var litt lik din. Gikk på akkord med meg selv og kjente det var feil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/#findComment-3249228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mekkadekka Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 :-) kom til meg du da. Har det på samme måte. Tomt og veldig alene :-( Derimot tror jeg vi skal være glade. Min type var litt lik din. Gikk på akkord med meg selv og kjente det var feil Nei jeg er nok ikke alene. er mange som har det vondt i forhold og opplever grusomme brudd. Hvor bor du i landet da? Jeg føler meg litt bedre i kveld, tar en dag om gangen. Har du netopp opplevd et brudd og? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/#findComment-3249301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mekkadekka Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nei jeg er nok ikke alene. er mange som har det vondt i forhold og opplever grusomme brudd. Hvor bor du i landet da? Jeg føler meg litt bedre i kveld, tar en dag om gangen. Har du netopp opplevd et brudd og? det er jeg som er trådstarter:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/#findComment-3249303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du er ikke alene Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nei jeg er nok ikke alene. er mange som har det vondt i forhold og opplever grusomme brudd. Hvor bor du i landet da? Jeg føler meg litt bedre i kveld, tar en dag om gangen. Har du netopp opplevd et brudd og? Bor på Østlandet. Ja, har akkurat opplevd et brudd. Det er opprivende og vondt. -Prøv å fokusere på det du skrev i trådinnlegget ditt.. Der scorer ikke eksen din så høyt! Du er verdt noe mye bedre enn ham (men det er jo veldig lett å skrive, av ei som har fått høre det 70 ganger selv..) *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/#findComment-3249388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg skjønner veldig godt at det er vondt å være alene når man har vært så avhengig av et annet menneske. Virker som du trenger å få bygget opp selvtilliten din - til slutt finner du ut at du er verd mye mer enn du tror. Lykke til videre, og husk - du er absolutt ikke alene ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371584-det-ble-slutt-i-dag/#findComment-3249479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.