kahn88 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei! Er en 23 år gammel gutt som sliter med sterk hårvekst på rygg, nakke, skuldre, overarmer og generelt hele kroppen, men det er bare de nevnte områdene som plager meg og det kommer nok ikke til å bli mindre med årene. Sliter med depresjoner pga av dette, siden jeg gruer meg vær gang sommeren kommer fordi jeg må prøve å finne på all slags mulig unnskyldninger for å slippe å bli med på stranda, har ikke badet offentlig på 4 år! det er ganske deprimerende siden jeg er så glad i sol, hindrer meg veldig i klesveien også fordi jeg føler jeg må skjule meg for andre. Har prøvd voksing, men med min hårvekst så har det ikke så mye effekt. Har desverre aldri hatt kjæreste siden tidligere jenter etterhvert har sluttet å møte meg pga hårveksten og jeg sliter med å slippe jenter til pga dette nå siden jeg er veldig flau over hårveksten. Har nesten alltid på skjorte uansett vær for å prøve å skjule hår i nakken. Føler jeg går glipp av mye av livets gleder pga dette. Syns det er trist at i dagens samfunn så skal alle være hårfrie, føler at man blir litt sett ned på hvis man har ekstrem hårvekst. Har fått meg til å mislike den personen jeg ser i speilet om morningene. Har prøvd så godt jeg kan for å finne riktig klinikk som er rimelige i pris og dyktige fagfolk, men det er så å si umulig. Er student og med de prisene som er nå har jeg ingen mulighet til å betale for det, siden jeg sannsynligvis trenger en del behandlinger for å bli kvitt med problemet. Så det jeg lurer på er om det er noen mulighet for å få statstøtte til behandlingene jeg trenger? eller om du kan anbefale en av de bedre rimlige klinikkene? fordi jeg ikke orker mer av håret jeg har! har lyst til å ha et bedre hverdag! Og kan du fortelle litt om Depilonine? er det en effektiv og rimlig hårfjerning metode? Hva anbefaler du av IPL, Diode og Elektrolyse behandlinger? Tusen takk for eventulle svar! Syns du gjør en kjempejobb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371591-plages-av-sterk-h%C3%A5rvekst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.