Gjest Axis 54 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei, jeg er en mann som skal oppereres i nakken c7. I lengere tid har jeg gått med store smerter i nakken med utstråling nedover armen, albuen og videre ned til håndleddet. På MR vises det at det er en slitasje i C7 og at det er trangt for nerv.røttene, og som skaper elendigheten. Det er nå planlagt opperasjon, en såkalt robinson metode. Spørsmålet er, om hvor stor sjanse det er å bli kvitt smertene, og om det er risikabelt å ta en slik opperasjon? Noen sier at de setter en"Cage" eller hva det nu heter. Skulle gjerne visst litt mer om det,om hva de gjør, og jeg håper noen, en lege som vet om dette eller noen som har gått igjennom det, kan svare raskt for jeg skal oppereres den 9. november, og det er ikke så lenge til det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371689-c7-opperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.