Plagsomt123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 mann 25. Jeg har hatt kløe i skrittet i ca 2år nå. Det ser sårt og betent ut. Det starter helt øverst i rompesprekken og fortsetter helt til pungen. Fra rompesprekken og opp til halebeinen har det sprukket opp relativt ofte. Min far har psoreasis i skrittet. Mulig jeg har fått det, med tanke på at det kan være arvelig. Har benyttet hydrokortison og det har funket bra mot kløen, men ellers ingen forandring. De siste 6mnd har det dessuten kommet en eller annen form for lukt derifra. Jeg har litt vanskligheter med å kjenne lukten selv, men jeg registrerer at samtlige jeg kommer i nærheten av kjenner det. Ved noen anledningner kan jeg kjenne anntydninger til en litt syrlig lukt. Kan være at det er den lukten andre kjenner, bare at de kjenner den mye mer enn meg. De begynner å lukte på fingrene sine, de rensker neglene og biter dem. Dette skjer så ofte at jeg er overbevist om at det er en lukt og det må komme fra meg. Dette har en negativ virkning på mitt sosiale liv, og de eneste gangene jeg klarer å koble vekk fra dette problemet er når jeg ikke er i nærheten av andre. Dusjer minst en gang om dagen, og er ekstra nøye med underlivet, men det skjer uansett. Virker som at det blir ekstra ille hvis jeg svetter bak. Har nylig vært hos legen, men fikk ingen bekreftelse på hva dette kan være. Da snakker jeg om både sår og lukt. Fikk skrevet ut resept mot sopp og fikk beskjed om å forsette med hydrokortison. Sopp-salven har jeg benyttet i nesten 1 uke, og merker ingen forskjell. jeg skal videre til en hudlege, men hvor lang tid det tar, aner jeg ikke. Derfor skriver jeg her i håp om at noen veit hva det kan være?!?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371778-hudproblemer-i-skrittet-og-lukt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.