karolinee92 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Hei! For litt over et år siden fikk jeg diagnosen seborreisk eksem (tror jeg det het). Hadde symptomer i hodebunnen hvor jeg hadde hvite flak som flasset, klødde og svidde. Hvis jeg peller på flakene, begynner jeg å blø. Jeg fikk et legemiddel kalt Diprosalic som jeg brukte 2-3 ganger i uken i 3 mnd (anbefalt av hudlege). Plagene ble litt bedre, men det forsvant aldri. Har hatt det i 2 år nå, uten forbedring. Årstidene har lite innvirkning på eksemen. En eksem dukker også stadig vekk bak ørene og i navlen, vet ikke om dette har sammenheng med seborreisk eksem. Jeg har begynt å bli usikker på om diagnosen er riktig, siden det aldri forsvinner og begynner å bli veldig lei av dette problemet. 0 Siter
aasekris Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 har du prøvd fungoral? er en sjampo du får kjøpt på apoteket. den funket på meg hvertfall:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.