Gå til innhold

Hudsykdom

Anbefalte innlegg

Hei! For litt over et år siden fikk jeg diagnosen seborreisk eksem (tror jeg det het). Hadde symptomer i hodebunnen hvor jeg hadde hvite flak som flasset, klødde og svidde. Hvis jeg peller på flakene, begynner jeg å blø. Jeg fikk et legemiddel kalt Diprosalic som jeg brukte 2-3 ganger i uken i 3 mnd (anbefalt av hudlege). Plagene ble litt bedre, men det forsvant aldri. Har hatt det i 2 år nå, uten forbedring. Årstidene har lite innvirkning på eksemen. En eksem dukker også stadig vekk bak ørene og i navlen, vet ikke om dette har sammenheng med seborreisk eksem. Jeg har begynt å bli usikker på om diagnosen er riktig, siden det aldri forsvinner og begynner å bli veldig lei av dette problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371803-hudsykdom/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...