Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shilapila

Ja, det er vel den eneste logiske forklaringen, eller -? ;-)

Jeg sliter litt med å forstå dette.......klør meg i hodet....du er gift med en over femti som du hadde sex med engang tidligere i høst....

....eller, du er gift med en som ble femti tidligere i høst og den første gangen du hadde sex med en over femti ble da logisk nok rett etter det.......

.......eller du er gift med en over femti,men dere har aldri sex. Tidligere i høst hadde du deg med en over femti.......

Hjelp meg ut av dette;-)

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

5

• annegunn

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg sliter litt med å forstå dette.......klør meg i hodet....du er gift med en over femti som du hadde sex med engang tidligere i høst....

....eller, du er gift med en som ble femti tidligere i høst og den første gangen du hadde sex med en over femti ble da logisk nok rett etter det.......

.......eller du er gift med en over femti,men dere har aldri sex. Tidligere i høst hadde du deg med en over femti.......

Hjelp meg ut av dette;-)

Mest nærliggende å tro at mannen hennes har runda 50 :)

Gjest Nickløsheletida

Hjelp meg ut av dette;-)

Morsan har vært gift i mange år og nå har mannen hennes fyllt 50 år eller 51 år.

Hjelp meg ut av dette;-)

Mannen har fylt femti :-)

Annonse

Jeg hadde sex med en på 58 når jeg var 13 år. Jeg kan si det sånn. Jeg går ikke tilbake til eldre menn. Min bestefar var 79, men det ble aldri samleie for det gikk for han på vei til soverommet med tanke på ekte lammekjøtt.

Uff, forferdelig :-(

Høres gammelt ut - men det er vel ikke det egentlig da :-)

Jeg, jeg har sex med en unggutt i 30-årene!

(Varer imidlertid ikke så lenge før han også er i 40-årene da)

Ja, jeg tror mannen selv er kraftig i fornektelse, og jeg synes også det er litt rart å tenke på. Ikke at jeg synes 50-åringer er gamle generelt, men det er litt rart å tenke på likevel.

Annonse

Har du hatt sex med en bestefar?

Frekkas! ;-)

Husker han ble litt paff da han som 39 år gammel far til en treåring skulle kjøpe parfyme til meg, og dama spurte "er det til kona eller til datteren"? Han kunne jo selvsagt hatt en svært voksen datter, men for han var det den naturligste ting av verden å ha såpass ungt barn da.

Nei, vi snakket vel om mannen? Hylla er vel Lillemus sin? :-)

Nå måtte jeg lese kommentaren min til deg igår igjen, og skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev som jeg gjorde? Antar jeg ikke helt glemmer den rosemalte tallerkenhylla til lillemus..så den kverner i hodet mitt iblant :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...