Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Nå måtte jeg lese kommentaren min til deg igår igjen, og skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev som jeg gjorde? Antar jeg ikke helt glemmer den rosemalte tallerkenhylla til lillemus..så den kverner i hodet mitt iblant :P

Hehe, jeg ser også for meg denne tallerkenhylla ved tanke på Lillemus! :B Andre bilder har jeg jo ikke. Gad vite hva folk forbinder med meg...

Du forbindes vel særlig med trange jeans og ankelboots med kilehæl :)

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

26

• Lillemus

5

• annegunn

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Hehe, jeg ser også for meg denne tallerkenhylla ved tanke på Lillemus! :B Andre bilder har jeg jo ikke. Gad vite hva folk forbinder med meg...

Haha:))) Bare fram til kilehæl blir umoderne igjen :P

''Hehe, jeg ser også for meg denne tallerkenhylla ved tanke på Lillemus! :B''

Dere altså!

Pkt. 1 - tallerkenrekka er ikke og har aldri vært rosemalt! Den har treutskjæringer da.

Pkt. 2 - den er nå hvitmalt og passer aldeles ypperlig der den henger med deler av et gammelt service som er likt det min mormor hadde deler av. :o)

Gjest Elextra

Dere altså!

Pkt. 1 - tallerkenrekka er ikke og har aldri vært rosemalt! Den har treutskjæringer da.

Pkt. 2 - den er nå hvitmalt og passer aldeles ypperlig der den henger med deler av et gammelt service som er likt det min mormor hadde deler av. :o)

Hvitmalte utskjæringer og rosemaling går vel omtrent ut på ett :>

Dere altså!

Det er bare så deilig å overdrive litt iblant :P

Annonse

Gjest Elextra

Ja, jeg tror mannen selv er kraftig i fornektelse, og jeg synes også det er litt rart å tenke på. Ikke at jeg synes 50-åringer er gamle generelt, men det er litt rart å tenke på likevel.

Har du fortalt ham at du har begynt å ha sex med femtiåringer?

Hvitmalte utskjæringer og rosemaling går vel omtrent ut på ett :>

''Hvitmalte utskjæringer og rosemaling går vel omtrent ut på ett :>''

Bare mobb dere, den er håndlaget av en gammelonkel av meg og jeg fikk den til konfirmasjonen, så for meg har den litt affeksjonsverdi, ikke voldsomt mye skal jeg innrømme, men jeg liker den. I alle fall etter at jeg malte den. :o)

''Hvitmalte utskjæringer og rosemaling går vel omtrent ut på ett :>''

Bare mobb dere, den er håndlaget av en gammelonkel av meg og jeg fikk den til konfirmasjonen, så for meg har den litt affeksjonsverdi, ikke voldsomt mye skal jeg innrømme, men jeg liker den. I alle fall etter at jeg malte den. :o)

Hvitmalt kan _til nød_ gå an.... evt kan den jo bare taes fram når onkel kommer på besøk? *hjelpsom*

Hvitmalt kan _til nød_ gå an.... evt kan den jo bare taes fram når onkel kommer på besøk? *hjelpsom*

''Hvitmalt kan _til nød_ gå an.... evt kan den jo bare taes fram når onkel kommer på besøk? *hjelpsom*''

Jeg håper inderlig onkel ikke kommer på besøk - han døde for mange år siden...

Annonse

Gjest - ingoen -

Heldig du er da!

Jeg har alltid likt litt eldre menn, og husker at jeg i tenårene syns de rundt 30 var "skikkelige" mannfolk.. Nå fyller min mann(som jeg har vært gift med i snart 10 år) 30 om ikke så veldig lenge, og jeg syns han er mye-mye mer sexy nå enn for 10 år siden. Gutten er mindre synlig, og mannen har tatt mer og mer over.

Jeg har alltid likt godt voksne menn, og tenner faktisk på menn som er 20 år eldre enn meg.. Men det får bli i fantasien eller evt vente til min mann blir eldre.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...