Gå til innhold

muskelsmerter

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har over lengere tid hatt smerter i hoftene om natten og sover dårlig,Sitter jeg lenge er de også veldig stive.Det verker(murrer) også i hele kroppen og har smerter i armer og bortdovning av disse om natten. Når jeg står opp er jeg helt stiv i ryggsøylen og får ikke bøyd hode ned mot brystkasse. Jeg tøyer rygg og nakke hver morgen, da er det smertefullt nedover rygg og utover armene. Dette bedrer seg utpå dagen. Jeg er 49 år og har en travel hverdag med mye gåing i jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371932-muskelsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Jeg synes du skal få undersøkt dette nærmere hos din fastlege for plagene kan ha mange årsaker. En blodprøve vil kunne gi svar på om har anlegg for revmatisme eller polymyalgia revmatica (muskelrevmatisme), lavt stoffskifte, sukkersyke eller om du mangler viktige næringsstoffer som jern og vitamin D. Hvis man ikke finner noe utslag på prøvene kan det være aktuelt å ta røntgenundersøkelse og uansett kan det være lurt å komme i gang med aktivitet som trening i varmt basseng eller medisinsk treningsterapi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371932-muskelsmerter/#findComment-3253350
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...